خادمیاران رضوی زرند در دل کودک سرطانی گل امید کاشتند

کودک ۹ساله زرندی که درگیر سرطان مغز و استخوان است با حمایت خادمیاران رضوی زرند درمان می‌شود.

کودک ۹ساله زرندی که درگیر سرطان مغز و استخوان است با حمایت خادمیاران رضوی زرند درمان می‌شود.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “اکبر سلطانی” مسئول کانون خادمیاران رضوی زرند اظهار داشت: دستگیری و یاری رساندن به نیازمندان، محرومان و خدمت‌گزاری تحت لوای مقدس حضرت ثامن‌الحجج(ع) یکی از ارزشمندترین نعمت‌های الهی بوده که این روزها مهمترین هدف خادمیاران زرندی است.

وی افزود: به همین منظور، خادمیاران رضوی برای تسهیل در روند درمانی کودک ۹ ساله زرندی که چندی است به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا شده به خانواده او کمک مالی کردند.

سلطانی تصریح کرد: برای کمک به بچه‌های سرطانی راه‌های بسیاری وجود دارد‌. اما قبل از هر چیز باید به خوبی احساس بچه‌ای که در این سنِ پایین درگیر این بیماری شده است را درک کرد. انگیزه‌های مثبتی که باید ایجاد شود، بزرگترین مصداق کمک به بچه‌های سرطانی خواهد بود که گاهی زمینه بهبودی سریع را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: خادمیاران شهرستان زرند سخن گهربار حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مبنی بر «کمک کردن به ضعیفان و محرومان از بهترین انواع صدقه است» را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و به طور مستمر به عنوان سفیران امام مهربانی‌ها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در تلاش هستند.

گفتنی است، مرکز خادمیاری رضوی شهرستان زرند از زمان تأسیس تاکنون در جهت خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان اقدامات زیادی انجام داده و همچنان برای رفع مشکلات و کمبودهای آن‌ها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
منبع: آرمان کرمان