فرماندار زرند خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۳ طرح مختلف در دهه مبارک فجر در شهرستان زرند

فرماندار زرند از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۳ طرح مختلف با سرمایه گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر ۹۹، در سطح شهرستان زرند خبر داد.

فرماندار زرند از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۳ طرح مختلف با سرمایه گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر ۹۹، در سطح شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادق زاده” با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۱۱۳ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، معدنی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی، مخابراتی، آبرسانی، برق رسانی، گردشگری، امنیتی، تولیدی، دامداری، کشاورزی، پدافند غیر عامل، رفاهی و حمایتی به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار زرند با اشاره به تحریم های گسترده، همه جانبه و ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه میهن اسلامی، بیان داشت: ارزش ریالی طرح‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است و در این ایام ۸۴ طرح افتتاح و ۲۹ طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اعلام کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر امسال برای حدود ۱۰ هزار نفر اشتغال مستقیم، غیر مستقیم و موقت ایجاد می‌شود و قریب ۳۵ هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

صادق‌زاده بیان کرد: امسال متاسفانه با وجود محدودیت های شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی دهه مبارک فجر که به صورت تجمعی و با حضور گسترده مردم و همشهریان از جمله راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن برگزار می شد، لغو شده اند.

وی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های والا شهداء و همچنین دیدار با خانواده معظم شهداء از جمله برنامه های فرهنگی است که به صورت محدود در ایام الله دهه مبارک فجر امسال برگزار می شوند.

انتهای پیام/