مدیر آموزش و پرورش زرند:

اهدای ۱۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند دشتخاکی توسط خیر

مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: خیر دشتخاکی با خرید ۱۰ دستگاه تبلت لبخند شادی را به دانش آموزان مدارس این دهستان هدیه کرد.

مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: خیر دشتخاکی با خرید ۱۰ دستگاه تبلت لبخند شادی را به دانش آموزان مدارس این دهستان هدیه کرد.

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با تقدیر از اقدام خداپسندانه این خیر، اظهار داشت: خیر دهستان دشتخاک که تمایل نداشت نامش آشکار شود، تعداد ۱۰ دستگاه تبلت خریداری کرده است تا دانش آموزانی که توانایی خرید امکانات و گوشی همراه را ندارند بتوانند از برنامه‌های آموزشی شبکه دانش آموزی شاد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناخواسته مدارس معلمان با تهیه کلیپ‌های آموزشی و ضبط برنامه‌های درسی آن را در شبکه شاد برای دانش‌آموزان کلاس خود منتشر می کنند.

کاظمی افزود: اکثرقریب به اتفاق معلمان این شهرستان با هزینه شخصی و در زمان بیشتری حتی برنامه مصوب کاری نسبت به ارائه آموزش دروس در شبکه شاد و نیز به صورت تلفنی پیگیر امور تحصیلی دانش‌آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش زرند افزود: در این راستا توسط فرهنگیان دبستان راضیه و مؤسسه خیریه باران مهربانی دهستان دشتخاک دو دستگاه تبلت خریداری و به دانش آموزان نیازمند دبستان راضیه اهداء شد.

گفتنی است، شهروندان نوع دوست زرندی جهت کمک های نقدی خود را جهت خرید گوشی هوشمند همراه و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت با واحد روابط عمومی این مدیریت با شماره ۰۹۱۳۲۹۷۷۰۰۱ (آقای نورالدینی) تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/