تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در زرند

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز بر دستان مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان زرند تشییع شد.

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز بر دستان مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان زرند تشییع شد.

به گزارش صدای زرند، پیکر پاک و مطهر دو شهید تازه تفحص شده که در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، امروز بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایت‌مدار زرند در دانشگاه آزاد اسلامی  شهرستان زرند تشییع شدند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در مراسم وداع با شهیدان گمنام اظهار کرد:  شهدای گرانقدر با نثار جان خود پیام عزت،  فداکاری و وفاداری را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند عنوان کرد: این دو شهید والامقام ،  ۱۹ و ۲۵ ساله بودند و در منطقه شرهانی  به شهادت رسیدند.

حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند هم با بیان اینکه شهرستان زرند ۵۸۰ شهید دارد، گفت: با این دو شهید، شهرستان زرند افتخار میزبانی ۲۲ شهید در خود دارد.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند بیان کرد: اقتدار و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری شهدا والامقام است و امروز با ورود دو شهید گمنام فضای شهرستان زرند عطرآگین شد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند هم ابراز کرد: شهدا با پیروی از ولایت حماسه‌های عظیمی را آفریدند و امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد:  وقتی وصیت نامه‌های شهدا را  مرور می‌کنیم ولایتمداری  و اطاعت از ولایت از مهمترین توصیه‌های شهدای گرانقدر است و هر آنچه که داریم به برکت خون شهدا است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه آثار شهدا گرانقدر برپا شده است.

shohada2 shohada1 shohada3

shohadayegomnam2 shohadayegomnam

انتهای پیام/

منبع: فارس