هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

مصاف حساس خودروسازان/ شجاعی به دنبال هتریک در آبادان

فردا با انجام یک بازی، لیگ برتر فوتبال کشورمان وارد هفته هشتم خود می‌شود.

فردا با انجام یک بازی، لیگ برتر فوتبال کشورمان وارد هفته هشتم خود می‌شود.

به گزارش صدای زرند، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری یک دیدار فردا (سه شنبه دوم دی ماه) آغاز خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان ۴ دوره اخیر این رقابت ها، با ۳ بازی معوقه رکورد دار ۳ هفته بازی نکردن در لیگ برتر است.

مس رفسنجان-سپاهان اصفهان/سه شنبه ۲ دی/ساعت ۱۵

تیم فوتبال مس رفسنجان با ۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. شاگردان محمد ربیعی تا به این جای کار فقط ۳ گل زده در لیگ داشته اند. شاگردان محرم نوید کیا نیز با یک بازی کمتر و با ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول هستند. زرد پوشان اصفهانی توانسته اند تا هفته هفتم، ۹ گل در لیگ برتر بزنند. با توجه به این که رفسنجانی‌ها در این بازی میزبان هستند، باید فقط به دنبال کسب ۳ امتیاز و بالا آمدن جایگاهشان در جدول باشند.

شهر خودرو-آلومینیوم اراک/چهارشنبه ۳ دی/ ساعت ۱۵:۴۵

شهر خودروی ۷ امتیازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. شهر خودرو دومین تیمی در لیگ برتر است که گل زده بیشتری نسبت به بقیه تیم‌ها دارد. آن‌ها تا به این جای کار ۱۰ گل به ثمر رسانده اند. شاگردان رسول خطیبی در اراک تا به این جای کار ۵ گل به ثمر رسانده و با ۹ امتیاز در جایگاه هفتم جدول هستند.

پیکان-سایپا/چهارشنبه ۳ دی/ساعت ۱۶:۲۰

تیم فوتبال پیکان با یک امتیاز بالاتر از سایپا در جدول قرار دارد و این دیدار می‌تواند دوئل خوبی برای هر ۲ تیم تهرانی باشد. پیکان در لیگ برتر ۷ گل و سایپا ۵ گل زده دارد. تیم فوتبال سایپا تا به این جای کار فقط یک بازی را به حریف خود واگذار کرده است.

ذوب آهن اصفهان-گل گهر سیرجان/پنج شنبه ۴ دی/ساعت ۱۶:۳۰

شاگردان رحمان رضایی که اصلا وضعیت خوبی ندارند، این هفته نیز میزبان هستند. آن‌ها در هفته هفتم میزبان تیم استقلال بودند و در آن بازی توانستند تساوی کنند. ذوبی‌ها با ۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رده پانزدهم جدول هستند و باید برای ابقا در لیگ حتما تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند. از آن طرف شاگردان امیر قلعه نویی که لیگ را طوفانی آغاز کرده‌اند، فقط به فکر کسب ۳ امتیاز بازی هستند و می‌خواهند همچنان رکورددار گل زده در لیگ برتر باشند. گادوین منشا، مهاجم گل گهر سیرجان تا به این جای کار با ۹ گل زده آقای گل لیگ برتر فوتبال است.

ماشین سازی تبریز-نفت مسجد سلیمان/پنج شنبه ۴ دی/ ساعت ۱۶:۳۵

ماشین سازی تبریز که هم اکنون محمد سعید اخباری هدایت آن را بر عهده دارد، وضعیت بسیار بدی در لیگ برتر دارد و تا کنون فقط ۲ امتیاز کسب کرده اند. ماشین سازی نیز مانند ذوب آهن تیمی است که تا کنون در هیچ کدام از دیدار‌های خود برنده نشده است. آن‌ها در این فصل با ۱۱ گل خورده رکورد گل دریافتی هستند. از طرف دیگر نفت مسجد سلیمان شرایط مساعدتری در جدول رقابت‌ها دارد. آن‌ها با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول و یک پله بالاتر از تیم پیکان هستند. مسجد سلیمانی‌ها دقیقا شرایطی یکسان با تیم آلومینیوم اراک دارند و هر ۲ آن‌ها ۵ گل زده و ۵ گل خورده را تا به این جای کار در کارنامه ثبت کرده اند.

صنعت نفت آبادان-تراکتور سازی تبریز/پنج شنبه ۴ دی/ ساعت ۱۶:۴۵

شاگردان سیروس پور موسوی این هفته میزبان تبریزی‌ها هستند. نکته مهم این بازی اختلاف یک امتیازی هر ۲ تیم است. تراکتوری‌ها با ۱۲ امتیاز در رده سوم و صنعت نفتی‌ها با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارند. تراکتور سازی تا به این جا ۶ گل  و صنعت نفت ۷ گل وارد دروازه حریفان خود کرده است.

فولاد خوزستان-نساجی مازندران/چهارشنبه ۱۰ دی/ساعت ۱۶:۴۵

تیم رده پنجمی جدول با ۱۰ امتیاز در هفته هشتم میزبان وحید فاضلی و شاگردانش است. نساجی مازندران با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول است و نباید دست خالی از این بازی برگردد. شاگردان فاضلی تا هفته هفتم توانسته اند مجموعا ۵ گل به ثمر برسانند.

در پایان نیز شهر آورد پایتخت به دلیل وضعیت خاص تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این هفته به تعویق افتاد و تیم استقلال باید منتظر اعلام زمان بازی از سوی سازمان لیگ فوتبال باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان