صبر پرستاران، دارویی آرام بخش برای بیماران

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس در آستانه روز پرستار در جمع کادر درمان گفت: صبر و متانت پرستاران به بیماران آرامش می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس در آستانه روز پرستار در جمع کادر درمان گفت: صبر و متانت پرستاران به بیماران آرامش می‌دهد.

به گزارش صدای زرند، عفت شریعتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آستانه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به منظور ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های جهاد گونه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان زرند در بازدید سرزده از بیمارستان زرند، با اهدای شاخه گل از خدمات آن‌ها قدردانی کرد.

او در جمع پزشکان و پرستاران بیمارستان شهرستان زرند، پیشاپیش فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و صبر و بردباری را مهم‌ترین ویژگی و شاخصه پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا دانست و بیان کرد: صبر و متانت پرستاران به بیماران آرامش می‌دهد و پرستاران با تاسی از سیره حضرت زینب (س) با تلاش جهاد گونه خود، روح همدلی و کمک به دیگران در جامعه را زنده می‎کنند.

شریعتی با تاکید بر اینکه این قشر زحمت کش در خط مقدم نظام سلامت قرار گرفتند، افزود: پرستاران و کادر درمانی با هدف ارتقای نظام سلامت در نهایت اخلاص و ایثار، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به کار جهادی هستند و در واقع شغل پرستاری توام با شرافت و قداست هست و تلاش و خدمات پرستاران و کادر درمانی مبارزه با کرونا ستودنی است.

علی رشیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند هم حضور عفت شریعتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان را در بین کادر درمانی بیمارستان، مایه دلگرمی پرستاران و‌پزشکان دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون با حمایت‌های مسئولان به ویژه نماینده شهرستان‌های زرند و کوهبنان، اقدامات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان