‍ فرماندار زرند:

به‌زودی؛ راه‌اندازی نقاهتگاه ۳۰ تخت‌خوابی بیماران کرونایی در زرند

فرماندار زرند از ایجاد و راه اندازی نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی بیماران کرونایی بزودی با همکاری ظرفیت نیروی انسانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” فرماندار زرند در چهل و چهارمین ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان تاکید کرد: شهرستان زرند از نظر همه گیری و شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز و فوق خطرناک میزان ابتلا و فوتی های کرونایی بسر می‌برد که همکاری و همدلی بیش از پیش مردم و مسئولین را می‌رساند تا با یاری خداوند از بحران کنونی سربلند و پیروز عبور کنیم.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرند با بیان اینکه محدودیت های اعمالی تعطیلی اصناف غیر ضرور، منع تردد و… از زمان آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های مقابله با کرونا در شهرستان همچنان با قوت و اهتمام ویژه ای پیگیری و اجرا می‌شود، گفت: خوشبختانه بررسی‌ها نشان داده است که مردم در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، جدی تر و سختگیرانه تر از قبل عمل می‌کنند که با ادامه این روند باید منتظر خبرهای خوب کرونایی برای شهرستان باشیم.

صادق زاده ضمن تقدیر و تشکر ویژه از تمامی همشهریان عزیز در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، ابراز داشت: همکاری جهاگونه مردم و بسیجیان زرندی در طرح شهید “حاج قاسم سلیمانی” با تشکیل کمیته های فرعی حمایتی و مراقبتی، قرنطینه و عملیاتی با هدف اصلی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ و کمک به کادر خدوم بهداشت و درمان شهرستان، قابل تقدیر شایسته است که بزودی این طرح در زرند وارد فاز عملیاتی محله و خانواده محور خواهد شد.

وی در همین راستا از ایجاد و راه اندازی نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی بیماران کرونایی بزودی با همکاری ظرفیت نیروی انسانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زرند خبر داد و تصریح کرد: فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند نیز جهت تجهیز کامل این نقاهتگاه با استانداردهای بهداشتی و درمانی آمادگی کامل را دارد.

فرماندار زرند گفت: راه اندازی این نقاهتگاه در کنار دو بیمارستان امام علی (ع) و سینا زرند در ارائه خدمت درمانی به بیماران کرونایی، نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/