پیشتازی مرکز فنی و حرفه ای زرند در سطح استان

در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند با ارائه عملکرد آموزشی مناسب موفق به کسب رتبه اول استان گردید.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان “مهرداد مداحی نژاد” رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای زرند ضمن تقدیر از تلاش مضاعف کارکنان این مرکز اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی منظم آموزشی و فعالیت موثر و چشمگیر مربیان کارگاههای آموزشی و پرسنل در این مرکز و اثرگذاری آموزش‌های منجر به اشتغال در چند سال گذشته، زمینه استقبال جوانان جویای کار از رشته های فنی – مهارتی فراهم گردید.

وی افزود: در همین راستا این مرکز مانند سالهای گذشته با پیشتازی در ارائه آموزش‌های مورد نیاز بازار کار در شش ماهه اول سالجاری علیرغم شیوع بیماری کرونا با اهمیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق به کسب رتبه اول استان گردید و عملکردی بالاتر از تعهدات آموزشی سالانه در نظر گرفته شده را ارائه نمود.

وی با اشاره به روند رو به رشد صنعتی شهرستان و راه اندازی صنایع زیردستی و وابسته به شرکت فولاد و ایجاد بستر اشتغال در مشاغل فنی و نیاز آینده شهرستان به نیروی متخصص و ماهر به نوجوانان و جوانان پیشنهاد کرد در کنار تحصیل خود مهارتهای فنی را فراگیرند.

photo 2020 11 27 15 22 26

مداحی نژاد در خصوص ایجاد بستر اشتغال زنان نیز از موفقیت طرح توانمند سازی زنان روستایی با مهارتهای فنی و حرفه ای در دو سال اخیر خبر داد و بیان داشت: در دو سال اخیر بخش عظیمی از آموزش‌ها و صدور صلاحیت فنی در این مرکز به زنان سرپرست خانوار با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و زنان روستایی تعلق گرفته است و امیدواریم با این آموزش‌ها نقش سازنده ای در کاهش فقر و بالا بردن سطح اقتصاد خانواده ها داشته باشیم.

انتهای پیام/