فرماندار زرند:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در زرند نداریم/ خانوارهای آسیب دیده از محدودیت‌های کرونا در زرند بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند

فرماندار زرند گفت: به رفم شیوع ویروس کرونا در کشور و بالتبع آن قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز و فوق خطرناک، همچون ماه های گذشته هیچ مشکلی برای تأمین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در زرند وجود ندارد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌زاده” در نشست ستاد تنظیم بازار زرند ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های مقابله با کرونا به طور گسترده ای در سطح شهرستان زرند از امروز اول آذرماه، اظهار داشت: به رغم شیوع ویروس کرونا در کشور و بالتبع آن قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز و فوق خطرناک، همچون ماه های گذشته هیچ مشکلی برای تأمین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد.

فرماندار زرند در خصوص تشدید نظارت ها، بازرسی و کنترل قیمت ها در سطح بازار، افزود: تمامی مسئولین مربوطه باید تمرکزی جدی بر موضوع تنظیم بازار و بازرسی‌ها داشته باشند تا مردم دغدغه‌ای در خصوص قیمت‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز خود در این شرایط بحرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ما می‌باشد، تصریح کرد: ما مشکلات اقتصادی بوجود آمده از اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی اصناف مختلف را درک میکنیم و دولت در این خصوص و کمک به خانواده های کمتر برخوردار و آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، بسته های حمایتی ویژه ای را در نظر گرفته است.

صادق زاده با تشکر ویژه از اصناف شهرستان که بدون هیچگونه تذکر و بصورت خودجوش و جهادی نسبت به تعطیلی مغازه های خود از امروز همزمان با آغاز و اعمال محدودیت های جدید اقدام کردند، بیان داشت: مردم شهرستان زرند مردمی فهیم، متدین و بافرهنگ می‌باشند و مطمئناً مسئولین و کادر زحمتکش بهداشت و درمان شهرستان را در مدت دوهفته اعمال محدودیت ها که سرنوشت ساز است، با رعایت پروتکل های بهداشتی، قوانین قرنطینه خانگی و شهری، تعطیلی اصناف، استفاده مداوم از ماسک و عدم حضور ضروری در تجمعات، یاری می‌دهند.

به گزارش صدای زرند، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود؛ تسهیلات یک میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۰ ماهه بدون کارمزد توسط دولت به ۱۰ میلیون خانواده پرداخت می‌شود. همچنین به ازای هر یک از افراد خانواده مبلغ صد هزار تومان ماهانه و به مدت چهار ماه به حساب سرپرست خانوار پرداخت شود.

photo 2020 11 21 19 44 58

انتهای پیام/
منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند