در هفته بسیج صورت می‌گیرد:

ویزیت رایگان بیماران در شهرستان زرند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: به مناسبت هفته بسیج تیم‌های بهداشتی ودرمانی بسیج به مدت یک هفته در شهر زرند و هفت شهر دیگر استان کرمان به ویزیت رایگان شهروندان خواهند پرداخت.

به گزارش صدای زرند، “مجتبی حسینی” مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: تیم‌های بهداشتی ودرمانی بسیج به مدت یک هفته در هشت شهر استان کرمان با رعایت تمامی موارد بهداشتی به ویزیت رایگان شهروندان خواهند پرداخت.

وی گفت: به مناسبت هفته بسیج تیم‌های بهداشتی ودرمانی طرح شهید رهنمون در هشت شهر، کهنوج، جیرفت، بم، زرند، رفسنجان، سیرجان، بافت و شهربابک با رعایت تمامی موارد بهداشتی به ویزیت رایگان شهروندان خواهند پرداخت.

حسینی افزود: امروز در اولین روز هفته بسیج یکی از تیم‌ها در گلزار شهدای کرمان مستقر شده است و در طول هفته ۲۵ تیم که متشکل از پزشک، پرستار، روانشناس وکارشناس بهداشت است به مردم خدمات ارائه می‌هند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: تقدیر از مدافعان سلامت وکسانی که از بیماران کرونایی در نقاهتگاه‌ها مراقبت کردند طی روز یکشنبه در فضای باز بیمارستان شهید بهشتی برگزار می‌شود همچنین ویزیت رایگان افراد بی بضاعت که قبلا شناسایی شده اند در مطب‌های شخصی پزشکان متخصص وفوق تخصص بسیجی در طول هفته اجرا می‌شود.

حسینی تصریح کرد: پویش نذر خون نیز در روز دوشنبه ۳ آذر به همت گروه سیار انتقال خون در محل بسیج جامعه پزشکی واقع در چهارراه شفا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/