گازرسانی به روستا‌های زیر ۲۵ خانوار زرند

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان، گفت: در شهرستان زرند حدود ۹۹ درصد گازرسانی انجام شده که از متوسط استان بسیار بالاتر است اما برخی روستاهای این شهرستان نیازمند گازرسانی هستند.

به گزارش صدای زرند،شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، به اتفاق علی صادق زاده فرماندار زرند با منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان و جمعی از مدیران این شرکت دیدار کردند.

شریعتی با اشاره به اینکه شهرستان زرند در حال توسعه است، گفت: گازرسانی یکی از زیرساخت‌های توسعه است و امیدواریم حاصل زحمات کارکنان و مدیران شرکت گاز در سال ۱۴۰۰ باعث شکوفایی و آبادانی شهر‌های زرند و کوهبنان شود.

صادق زاده فرماندار زرند هم با بیان اینکه برخی از روستا‌های کوهستانی و سردسیر شهرستان از نعمت گاز بی بهره اند ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبار طرح گازرسانی به این مناطق هم انجام شود.

او با بیان اینکه خوشبختانه طرح اجرای انتقال گاز طبیعی به دهستان صعب العبور حتکن پس از چندین دهه آغاز و در حال اجرا است، خواستار در نظر گرفتن الحاق طرح هادی روستا و اختصاص گاز به خانوار‌هایی که در این طرح قرار گرفته اند، شد.

️فرماندار زرند گفت: تعداد ۱۳ مرغداری در روستای ده عباس از دهستان جرجافک فعال هستند که بخش زیادی از پروتئین مورد نیاز شهرستان را فراهم می‌کنند، چنانکه بتوانند سوخت مورد نیاز خود را از طریق گاز طبیعی تامین کنند، تولید آنان بیشتر خواهد شد که در این خصوص مدیرعامل شرکت گاز استان برای  تسریع در پیگیری این امر قول مساعد داد.

️فرماندار زرند همچنین با بیان اینکه حدود ۲۰ روستای زیر ۲۵ نفر خانوار ساکن در آنها، در شهرستان زرند فاقد انشعاب نعمت گاز طبیعی هستند، خواستار تسریع در امر آغاز عملیات گازرسانی به این روستا‌ها و انتخاب پیمانکار حداکثر تا پایان سال آینده شد.

️مدیر عامل شرکت گاز استان هم با اشاره به اینکه در شهرستان زرند خوشبختانه گازرسانی از متوسط استان بالاتر است، گفت: در شهرستان زرند حدود ۹۹ درصد گازرسانی انجام شده که از متوسط استان بسیار بالاتر است.

️منوچهر فلاح از همکاری و مساعدت فرماندار زرند در پیگیری و رفع موانع خطوط لوله گذاری قدردانی کرد.

اوهمچنین از در دستور کار قرار گرفتن گازرسانی و تصمیم گیری در خصوص روستا‌های زیر ۲۰ خانوار ساکن، در شهرستان زرند خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان