برخورد جدی با متخلفان بهداشتی/

پلمب یک رستوران و یک قنادی در زرند

در پی بازدید سرزده‌ی نماینده دادستان زرند از واحدهای صنفی، صبح امروز دو واحد متخلف در این شهر پلمب و برای مدیران آن به اتهام «به خطرانداختن سلامت مردم با عرضه‌ی مواد غذایی تاریخ گذشته و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی» پرونده قضایی تشکیل شد.

در پی بازدید سرزده‌ی نماینده دادستان زرند از واحدهای صنفی، صبح امروز دو واحد متخلف در این شهر پلمب و برای مدیران آن به اتهام «به خطرانداختن سلامت مردم ب ذا عرضه‌ی مواد غذایی تاریخ گذشته و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی» پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش صدای زرند، “جابر دهقانی” نماینده دادستان زرند با اشاره به لزوم توجه به سلامت جامعه، گفت: سلامتی مردم خط قرمز دادستانی زرند است و در این مورد هیچ مماشاتی با متخلفان صورت نخواهد گرفت.

همچنین در این بازدید که با حضور سرگرد قاسمی از واحد پیشگیری دادسرا و نماینده و کارشناس مرکز بهداشت زرند انجام شد، ۵ واحد رستوران و فروش اغذیه و ۴ واحد قنادی نیز تذکر جدی دریافت تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقایص موجود اقدام نمایند.

از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون عملکرد دادگستری و دادسرای زرند در پیگیری مسائل بهداشتی بسیار خوب بوده و در زمان‌های لازم به صورت جدی به این مسائل ورود کرده است، که این موضوع موجب کاهش تخلفات بهداشتی و موجبات دلگرمی و رضایت عمومی شهروندان شده است.

 

PlombZarand SZsdggggffdsdf01 PlombZarand SZsdggggffdsdf02

 

انتهای پیام/