در نشست هم‌اندیشی فعالین فرهنگی - هنری زرند مطرح شد؛

عرصه فرهنگ جای تعامل است، نه جولانگاه سیاست!

نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی – هنری شهرستان زرند با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و مسئول بسیج هنرمندان و تنی چند از مسئولین انجمن‌های فرهنگی – هنری در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی فعالین فرهنگی – هنری شهرستان زرند با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از فعالین این عرصه و مسئولین انجمن‌های فرهنگی – هنری این شهرستان در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد که مدیر کانون بسیج هنرمندان زرند عرصه فرهنگ را بستری برای تعامل دانست نه جولانگاه جریان‌های سیاسی و سیاست‌زدگی.

به گزارش صدای زرند، “رحیم سیف الدینی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم هدف‌ از این نشست را توجه به مشکلات هنرمندان، شناسایی ظرفیت‌ها، ضعف‌ها و اجرای برنامه‌های محتوایی دانست و بیان داشت: انتظار داریم چهره‌های فرهنگی همواره در کنار ما باشند و در حوزه‌های فرهنگی و هنری به ما کمک کنند.

در ادامه “سجاد منصوری” مدیر کانون بسیج هنرمندان زرند با بیان اینکه عرصه فرهنگ بستری برای تعامل نخبگان و متولیان فرهنگی شهر با رویکرد هنر انقلابی است نه جولانگاه جریان‌های سیاسی و سیاست‌زدگی ضمن تشکر از تعاملات یک سال اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه‌های مرتبط هنری، بویژه بسیج هنرمندان، از فصل جدید فعالیت‌های هنر انقلابی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

سپس سرگرد پاسدار “محسن یزدانی” فرمانده حوزه مقاومت شهری حضرت علی ابن ابیطالب (ع) اظهار داشت: دشمنان انقلاب به صورت جدی برای ضربه زدن به کشور و فرهنگ اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و متولیان فرهنگی، به خصوص قشر هنرمندان، باید در این مقطع زمانی ظرفیت‌سازی‌های لازم را ایجاد کنند و در راستای عملیاتی کردن اندیشه‎های اسلامی و انقلابی، فعالیت‎های بنیادین را انجام دهند.

لازم به توضیح است در این نشست همچنین ایرانمنش از نخبگان فرهنگی سپاه، لشکری مسئول انجمن نمایش، میرزایی مسئول انجمن نویسندگان، کرمانی‌نژاد مسئول انجمن خوشنویسان، ابراهیمی مسئول انجمن سینمای جوان و خانم حسن زاده از انجمن هنرهای تجسمی به بیان مشکلات و انتظارات خود از مدیران شهری و متولیان فرهنگی پرداختند.

 

انتهای پیام/