خبری خوش برای اهالی دهستان حتکن/

بزودی عملیات اجرایی گازرسانی به دهستان حتکن آغاز می‌شود

فرماندار زرند با اشاره به خواسته دیرینه اهالی خونگرم دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند، از آغاز عملیات گازرسانی به این منطقه صعب‌العبور در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار زرند با اشاره به خواسته دیرینه اهالی خونگرم دهستان حتکن از توابع بخش مرکزی زرند، از آغاز عملیات گازرسانی به این منطقه صعب‌العبور در آینده نزدیک خبر داد.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادق زاده” با اعلام این خبر، افزود: با پیگیری‌ها و مذاکرات مکرر و برگزاری مناقصات متعدد، پیمانکار اجرای این طرح بزرگ انتخاب و ابلاغ آن داده شده که بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به این منطقه خوش آب و هوای کوهستانی و گردشگرپذیر خواهیم بود.

وی دلایل طولانی‌شدن اجرای این طرح را پس از چندین سال، صعب‌العبور بودن مسیر گازکشی و هزینه سنگین و مسائل و مشکلات عدیده گازرسانی به این منطقه عنوان و تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان اجرا می‌شود که بیش از ۱۰۰۰ خانوار این منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه طول خط شبکه‌گذاری اتصال این طرح به شبکه سراسری گاز، ۵۵ کیلومتر می‌باشد، گفت: در این طرح روستاهای حتکن، بابگهر، مدبون، ده میلان، سرباغ حتکن، سکوکان، ده قاضی، سوسفید، امردویه، انجیر در، طزرج و پشت مر از دهستان حتکن و همچنین روستای باب هوتک از دهستان دشتخاک از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

علی صادق زاده ادامه داد: پیمانکار اجرای این طرح در حال حاضر با استقرار و جانمایی تجهیزات، بزودی عملیات اجرایی گازرسانی را آغاز می‌کند و کلنگ‌زنی رسمی این طرح با حضور مدیران استانی و شهرستانی در هفته دولت سال جاری خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به روند چندسال گذشته بسیار خوب توسعه طرح‌های گازرسانی در زرند، یادآور شد: با اتمام این طرح در دهستان حتکن، بیش از ۹۸ درصد شهرستان زرند از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

 

انتهای پیام/