مدیر آموزش و پرورش زرند خبر داد

دانش آموز خلاق زرندی، دستکش یکبار مصرف تولید می کند

مدیر آموزش و پرورش زرند از تولید دستکش یکبار مصرف توسط دانش آموز خلاق زرندی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش زرند از تولید دستکش یکبار مصرف توسط دانش آموز خلاق زرندی خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: دغدغه کمبود برخی وسایل برای مقابله با ویروس کرونا حتی دانش آموزان را به فکر انداخته و با ابداع های ساده در منزل به تولید دستکش یکبار مصرف اقدام کرده اند.

وی افزود: در این روز‌های کرونایی در نقاط مختلف ایران اسلامی شاهد تلاش‌های جهادگران بسیاری در مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستیم و هر روز شاهد رونق اینگونه فعالیت‌های جهادی هستیم.

کاظمی تصریح کرد: این بار امیر مهدی افضلی دانش آموز بسیجی پایه نهم دبیرستان غیرانتفاعی یکتازان توانست با کمترین امکانات دستگاهی را بسازد که با استفاده از آن روزانه می توان ۵۰۰ جفت دستکش تولید کند.

مدیر آموزش و پرورش زرند افزود: این دانش آموز بسیجی و عضو پژوهش سرای ملاصدرا این شهرستان با سرهم کردن تخته، ورق فلزی، فوم، سیم و المنت اقدام به ساخت دستگاه کوچکی کرد که دستکش یکبار مصرف را در منزل تولید می کند.

در ادامه امیرمهدی افضلی دانش آموز خلاق و مبتکرگفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود دستکش در بازار تصمیم گرفتم دستگاهی کوچک و ارزان و قابل حمل و با کمترین هزینه و امکانات را بسازم.

وی از مسئولان درخواست کرد اگر امکانات بیشتری داشته باشم می توانم روزانه تولید این دستکش را به دوبرابر افزایش دهم.

 

ZARANDCORONA

 

انتهای پیام/