فرماندار زرند:

راهداری زرند، رتبه اول استان را به خود اختصاص داد

فرماندار شهرستان زرند از کسب رتبه اول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند در استان کرمان، در سامانه ثبت جامع آنلاین فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد.

فرماندار شهرستان زرند از کسب رتبه اول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند در استان کرمان، در سامانه ثبت جامع آنلاین فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌زاده” فرماندار شهرستان زرند، ضمن قدردانی از راهداران شهرستان که با تلاش‌های شبانه‌روزی در حفظ و نگهداری راه‌های برون شهری از جان خود در سرما و گرما مایه می‌گذارند، گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زرند در امور بهسازی، نگهداری و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی این ارزیابی صورت گرفته است و راهداران زرندی افتخار آفرینی کردند.

او با اشاره به فعالیت‌های عملکردی خلاقانه فوق‌العاده با کمترین میزان هزینه از سوی این اداره در شهرستان، تصریح کرد: در سال گذشته پنج نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان زرند بصورت امانی و از محل امکانات این اداره رفع نقص و همچنین بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در راه‌های شهرستان جهت نگهداری، بهسازی و ایمن‌سازی، تامین و هزینه شد.

“یحیی پورحبیبی” رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند نیز با اشاره به همت و تلاش همکاران این اداره که موفق به کسب رتبه برتر استانی با ثبت ۵۲۹ عملکرد در سامانه ثبت جامع آنلاین فعالیت‌های راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور شده‌اند، از تلاش همکاران راهدار شهرستان زرند که با فعالیت‌های مستمر و شبانه‌روزی خود در حفظ و ایمنی راه ها تمام سعی و اهتمام خود را مصرف و در راستای زمینه‌سازی جهت سفری آسوده برای هموطنان گرامی قدم برداشته‌اند، تقدیر و تشکر نمود.

وی با بیان اینکه، این سامانه برای نخستین بار توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طراحی و اجرا شده و بخش‌هایی شامل علائم ایمنی، ماشین‌آلات راهداری، پل‌ها، تونل‌ها، ابنیه فنی، رویه آسفالت جاده‌ها، حریم و ایمن‌سازی راه‌ها در سامانه مذکور مورد ارزیابی قرار گرفته است، از همشهریان عزیز رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت سرعت مطمئنه جهت کاهش تصادفات جاده‌ای و حوادث ناگوار را خواستار شد.

انتهای پیام/