با رعایت پروتکل‌های بهداشتی;

آغاز به کار مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در زرند از روز شنبه

ملکی رئیس راهنمایی و رانندگی زرند از بازگشایی مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری خبر داد

رئیس راهنمایی و رانندگی زرند از بازگشایی مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری خبر داد


سرگرد “حسین ملکی” رئیس راهنمایی و رانندگی زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، درباره زمان بازگشایی مرکز شماره‌گذاری و دفتر خدمات خودرویی، اظهار کرد: مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در شهرستان زرند همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری آماده ارائه خدمت به همشهریان خواهند بود.

وی افزود: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شده است که ارائه خدمات در مراکز شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد، به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای با پلاک فرد خدمات ارائه می‌شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی زرند تصریح کرد: مراجعه کنندگان با توجه به شلوغی دفاتر در روزهای اول بازگشایی صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند و افرادی که عجله و ضرورتی برای تعویض پلاک ندارند، میتوانند در هفته های بعد به دفاتر تعویض پلاک مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: افرادی که مهلت اعتبار وکالتنامه آنها برای تعویض پلاک به اتمام رسیده است باید نسبت به تمدید اعتبار اقدام و با وکالتنامه معتبر مراجعه کنند.

سرگرد ملکی از همشهریان خواست ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی در مراکز، با همراه داشتن خودکار شخصی، ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله با دیگران را حفظ کنند.

انتهای پیام/