فرمانده انتظامی زرند خبر داد:

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری دو سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری دو سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “محمود خداداد نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در زرند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی زرند افزود: در اجرای این ماموریت مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ خداداد نژاد تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد که متهم یک همدست نیز دارد که بلافاصله متهم دوم نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای است.

وی در ادامه از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و بیان داشت: تاکنون متهمان به ۱۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، منزل، و اماکن ساختمان‌های نیمه ساز و کارگاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی زرند در پایان از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و در صورت  اطلاع از هر گونه سرقت یا تردد افراد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام‌ کنند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده