یک بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام علی زرند بستری شد

رئیس مرکز بهداشت زرند بستری شدن یک بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام علی زرند را تایید کرد و گفت: تا جواب آزمایش افراد مشکوک نیاید نمی‌توان گفت که فرد کرونا دارد.

رئیس شبکه بهداشت زرند بستری شدن یک بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام علی زرند را تایید کرد و گفت: تا جواب آزمایش افراد مشکوک نیاید نمی‌توان گفت که فرد کرونا دارد.

بعد از انتشار شایعه ای در فضای مجازی و تماس یکی از شهروندان در مورد مثبت شدن تست کرونای یک بیمار ۲۸ ساله در بیمارستان امام علی (ع) زرند، صدای زرند در این باره از دکتر رشیدی رئیس شبکه بهداشت زرند سوال کرد.

دکتر رشیدی از بستری شدن شخص بیمار موردنظر اطلاعی نداشت ولی در این باره بیان داشت: “همانطور که قبلاً هم گفته شد موارد مشکوک در زرند وجود دارد که مشکل تنفسی دارند و بستری می‌شوند”.

وی با سوال از بیمارستان و با ارسال پیامک به صدای زرند، وجود فرد بیمار مذکور را تایید کرد و بیان داشت: “فرد مشکوک است که بستری شده، ولی جوابی در مورد مثبت بودن بیماری کرونا در این بیمار ندارند”.

دکتر رشیدی همچنین در بخشی دیگری از صحبت‌های خود به صدای زرند گفت: “تا جواب آزمایش افراد مشکوک نیاید نمی‌توان گفت که فرد کرونا دارد”.

 

لازم به توضیح است امروز خبر تایید وجود بیمار آلوده به کرونا در کرمان موجب نگرانی هایی شد و این موضوع نشان می‌دهد که باید منتظر وجود این ویروس و بیماران آلوده به این ویروس در شهرستان زرند هم باشیم که این موضوع لزوم توجه به نکات بهداشتی و عدم حضور در محل های عمومی به جز در موارد ضروری را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/