سیدمهدی قویدل سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری استان کرمان شد

طی حکمی از سوی حضرت آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه، «سید مهدی قویدل» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان منصوب شد.

طی حکمی از سوی حضرت آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه، «سید مهدی قویدل» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان منصوب شد.

به گزارش صدای زرند، در متن این حکم از سوی آیت الله رئیسی آمده است:

“امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.”
لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات، روسای حوزه های قضایی و دادستان ها سراسر کشور با امضای آیت الله رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

همچنین طی حکمی از سوی دکتر موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، سیدمهدی قویدل مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری استان کرمان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

“امید است با توجه به توانمندی و شایستگی جنابعالی و با اتکال به عنایات خداوند متعال همه ی تلاش و کوشش خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف قوه قضائیه و خدمت به مردم انجام دهید”

شایان ذکر است پیش از این محمدباقر اسلامی، به مدت چهار سال معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بوده است.

گفتنی است سیدمهدی قویدل در مقطع دکتری حقوق جزاء و جرم در حال ادامه تحصیل می‌باشد و پیش از این به مدت ۱۵سال در سمت های مختلفی از جمله دادیاری، بازپرسی و همچنین در سمت های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان های راور و زرند به شهروندان خدمت رسانی نموده است.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده