پیام دادستان زرند برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سید مهدی قویدل، رییس مجمع بسیج و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند ضمن پیامی شهروندان زرندی را به حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد.

سید مهدی قویدل، رییس مجمع بسیج و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند ضمن پیامی شهروندان زرندی را به حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح ذیل است:

《بسم الله الرحمن الرحیم
اینک در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مژده ای برای مستضعفان جهان و چونان خاری کُشنده در چشم استکبار زبون گردیده است، با ورود انقلاب شکوهمندمان به گام دوم انقلاب بیش از هر زمان دیگری باید خداوند متعال را بواسطه ی منتی که بر ملت بزرگ ایران نهاده که در نتیجه سربلندی ایران عزیز را در بیش از ۴ دهه عزت و اقتدار در جهانی که همواره تحت سلطه و ستم استکبار بوده را تضمین نموده، سپاسگزاری کرد.

مردم سرافراز، انقلابی و ولایتمدار شهرستان زرند برای خَلق حماسه ای دیدنی در یوم اللهی دیگر با حضور دشمن شکن خود عَهد و پیمان ناگسستنی خود را با آرمان های سترگ امام خمینی قدس سره الشریف و شهدای عظیم انقلاب اسلامی و نیز با منویات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی به نمایش خواهند گذاشت.

و اما امسال در حالی سالروز ۲۲ بهمن را گرامی میداریم که قلوب تمام ایرانیان و نیز مردمان مستضعف جهان و خصوصا کشورهای محور مقاومت هنوز از داغ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی التیام نیافته است، هر چند از سویی دیگر ضرب شصت فرزندان سلحشور سپاه پاسداران در ویران کردن پایگاه شرارت آمریکایی در” عین الاسد “سبب فرو ریختن پایه های قدرت پوشالی این دولت تروریستی مایه ی آرامش تمام ملتهای آزاده جهان گردیده است لیکن حضور پرشور و شعورمان بیعتی است با خون سردار شهیدمان و نیز مُکمل حرکت مقتدرانه ی سپاه اسلام در راستای تحقق وعده صادق الهی خواهد بود که فرمود: وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ.

در آستانه ی ورود انقلاب اسلامی به گام دوم انقلاب که انشاالله سبب ویرانی تمام کاخ های زر و زور خواهد شد می طلبد که حضورمان پررنگتر از هر زمان دیگر باشد.

اینجانب به نمایندگی از قشر بزرگ بسیج شهرستان از آحاد امت شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان زرند برای حضور در این راهپیمایی دعوت می نمایم.

باشد که یوم اللهی را در یوم الله ۲۲ بهمن پدید آوریم و سبب ساز خشنودی قلب نازنین حضرت ولیعصر علیه السلام گردیم.
وعده ما، سه شنبه ساعت ۹:۳۰ میدان ۲۲ بهمن》

انتهای پیام/

انتشار دهنده  : میثم رضازاده