سخن سردبیر صدای زرند/

سیاسیون حق سوءبهره برداری از خون شهدا را ندارند

این روزها به خواست و اِراده خداوند طرف حق و باطل برای مردم، مسئولین و سیاسیون بیشتر شناخته شده است و آمریکا منفورترین واژه جهان اسلام و آزادی خواهان سراسر دنیا گشته است.

این روزها به خواست و اِراده خداوند طرف حق و باطل برای مردم، مسئولین و سیاسیون بیشتر شناخته شده است و آمریکا منفورترین واژه جهان اسلام و آزادی خواهان سراسر دنیا گشته است.

صدای زرند – سخن سردبیری: با شهادت سردار دلها عشق به انقلاب، عشق به وجب وجب ایران اسلامی و عشق به ولایت و شهادت در بطن جامعه پُررنگ تر از همیشه گشته است.

با دیدن اشک های مقام عظمای ولایت به یقین دل آقا امام زمان (عج) از این مصیبت عُظما غصه دار است و این غم و اندوه در دلهای مومنان و ایرانیان یک ودیعه الهی است.

سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی متعلق به هیچ جناحی نیست. ایشان دانش آموخته مکتب امام روح الله، سرباز واقعی ولایت، مدافع اسلام و مردم بود که این روزها اینچنین شوری انقلابی در دل همه ایرانیان ایجاد کرده است.

در این روزهای حساس رمز عملیات در جبهه فضای مجازی و دنیای واقعی انتقام سخت است؛ پس باید با همدلی و بدور از حاشیه سازی پیام مقاومت اسلامی که همانا خروج بی قید و شرط نیروهای آمریکایی از خاورمیانه است را در گوش جهانیان طنین انداز نماییم.

در این روزهای غم انگیز و در عین حال غرورآفرین از جریان های سیاسی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا می‌خواهیم هوشمندانه عمل نمایند و از برگزاری مراسمات عزاداری در سوگ سردار دلها بهره برداری و سوء استفاده ننمایند.

حرف های که گاهاً ریاکارانه است در فضا مجازی دل عاشقان واقعی سردار دلها را می‌رنجاند و یا حتی دعوت از برخی چهره‌های سیاسی که در تشویش اذهان عمومی در مواقع حساس نقش آفرین بوده‌اند به مصلحت نبوده و نخواهد بود.

نیک می‌دانیم که موسم انتخابات نزدیک است، اما در این بُرهه حساس باید سیاستمان عین دیانتمان باشد و با تفکر یک نیروی انقلابی برای استکبار ستیزی در کنار ولایت با نیت پیروزی مقاومت اسلامی و بلند آوازه نمودن نام ایران اسلامی یک دل و یک صدا باشیم.

 

انتهای پیام/