خاکسپاری شهید «پورجعفری» همرزم ۴۰ ساله حاج‌قاسم در گلزار شهدای کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پورجعفری مشاور و دستیار سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که ۴۰ سال با حاج‌قاسم همراه و همرزم بود همراه دوست و همسنگر خود در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: پورجعفری مشاور و دستیار سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که ۴۰ سال با حاج‌قاسم همراه و همرزم بود همراه دوست و همسنگر خود در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش صدای زرند، خبری که بامداد جمعه از عراق به دنیا مخابره شد نتنها همه ایران را در ماتم فرو برد بلکه قلب همه آزادمردان دنیا به‌درد آمد خبر بسیار ناگوار بود همه مردم با اشک و ناله این را می‌گفتند که “سردار حاج قاسم سلیمانی به آرزویش رسید” سردار رشید کرمانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

امروز مردم عراق با جمعیت میلیونی به جهانیان نشان دادند که شهادت پایان راه مردان خدا نیست و نشان دادند این شهدای که توسط آمریکای جهان خوار و تروریست ترور شدند چقدر برای مردم عراق عزیز هستند.

حالا طبق برنامه قرار است تشییع دو تن از شهدای این ترور حاج قاسم سلیمانی و حسین پور جعفری در کرمان برگزار شود.

حسین جعفری از جوانان مستعد و انقلابی کرمان که همیشه و همه جا با سردار سلیمانی همراه بودند قرار است همراه حاج قاسم در کرمان تشییع شود.

گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگویی با بغض خاصی درباره شهید حسین پورجعفری گفت: شهید حسین پورجعفری که در خانواده‌ای متدین در سال ۱۳۴۵ از پدری عابد و مادری مومن دیده به جهان گوشودند.

وی عنوان کرد: پورجعفری مشاور و دستیار سردار شهید قاسم سلیمانی بود، از افرادی که ۴۰ سال است با حاج‌قاسم همراه، همرزم و هم‌سنگر بودند اهل شهر گلباف کرمان بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همچنین درباره محل دفن شهید حسین پورجعفری اظهار داشت: این شهد والا مقام همراه دوست و همسنگر خود شهید حاج قاسم‌سلیمانی در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده می‌شود.

گروهی درباره روز تشییع جنازه این دو شهید گفت: یک استقبال در فرودگاه کرمان داریم تمهیدات مختلفی صورت گرفته برای استقبال در فرودگاه و بعد انتقال از فرودگاه به مصلی امام علی (ع) مراسم معنوی‌های خوبی داریم در فرودگاه و همچنین مراسمات معنوی خوبی سخنرانی و مداحی در شب وداع با مردم کرمان نتنها داخل مصلی بلکه در خیابان‌های اطراف هم برنامه داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه روز تشییع یک تاسوعای دیگری در کرمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: روز تشییع جمعیت میلیونی که همه ادارات تعطیل و شهر هم تعطیل و عزادار است و مدارس استان و دانشگاه‌ها هم تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع : فارس *** انتشار دهنده : میثم رضازاده