امام جمعه زرند:

تأکید بر استعفای دولت نقشه نفوذ دشمن است

خطیب جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۲۹ آذر ماه ۹۸ دانشگاه و حوزه را دو عامل پیشرفت و آینده سازی کشور دانست و بیان داشت: تأکید بر استعفای دولت نقشه نفوذ دشمن است.

خطیب جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه ۲۹ آذر ماه ۹۸ دانشگاه و حوزه را دو عامل پیشرفت و آینده سازی کشور دانست و بیان داشت: تأکید بر استعفای دولت نقشه نفوذ دشمن است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به سوره مبارک مدثر بیان داشت: هر انسانی در گرو اعمال و رفتار خودش است لذا قرآن عامل عاقبت به شری انسان را اهمیت ندادن به نماز و استمرار نداشتن در اقامه نماز، رسیدگی نکردن به فقرا و مستمندان، نشستن و رفاقت با اهل باطل و دروغ شمردن قبر و قیامت می‌داند.

وی با گرامی داشتن یاد و خاطر شهید مفتح بیان داشت: دانشگاه انقلابی و حوزهای با بصیرت دو عامل پیشرفت همه جانبه کشور هستند امروز جامعه بیشتر به وحدت این دو نهاد انقلابی نیاز دارد، تا کشور و جامعه بخصوص نسل جوان را با تهذیب و علم هدایت و زمینه استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن را تقویت کنند.

نماینده ی ولی فقیه با نگاهی به تحولات کشورهای خاورمیانه تصریح کرد: استکبار با رهبری آمریکا با آشوب و کشته سازی دنبال سرنگونی جبهه مقاومت هستند.

ابراهیمی ادامه داد: در حوادث گرانی بنزین دشمن دنبال فتنه سازی و بهم زدن امنیت جمهوری اسلامی بود که با امداد الهی و هدایت ولی فقیه امام خامنه ای حفظه الله و به صحنه آمدن مردم بصیر و ولایتمدار بار دیگر خفت و خاری و شکست همه جانبه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی را به عینه شاهد بودیم.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: دشمن دنبال بهره برداری و نفوذ در نقاط ضعف جمهوری اسلامی است لذا این شعار استعفای دولت و بی دولت سازی که بعضی در جامعه به اسم درست کردن اوضاع نشر می دهند بازی کردن در نقشه دشمن و باز کردن راه نفوذ برای استکبار جهانی است.

وی افزود: بلکه دولت باید با تمام قدرت بماند، کار انجام دهد و در مقابل مشکلات مردم پاسخگو باشد تا کشور همه جانبه پیشرفت و مایه امید نسل جوان متدین و انقلابی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند با نگاه به مشکلات شهرستان بیان داشت: متاسفانه مشروب خوری در شهرستان رواج پیدا کرده تا حدی که داخل بعضی از مدارس دخترانه کافه های زیرزمینی همراه خودشان حمل و استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: همه مردم بخصوص نسل جوان باید بدانند مشروبات الکلی بی حیایی و بی عفتی را در جامعه رواج می‌دهد و زمینه همه گناهان و معاصی الهی و نابودی خانواده و نسل انسان را فراهم می‌کند.

ابراهیمی گفت: غیرت دینی و فرهنگ استفاده از فضای مجازی باید در جامعه نهادینه شود، چرا یک عده ای با بی غیرتی عکسهای شخصی و خانوادگی و مهمانی های فامیلی را با حالت برهنه و نیمه برهنه داخل فضای مجازی که هزاران چشم نامحرم می بیند گسترش می دهند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده