رئیس دادگستری شهرستان زرند هشدار داد:

تقسیم عادلانه تسهیلات بانکی ضرورت دارد / کسانی که تسهیلات بانکی را در جای دیگر استفاده می کنند خائن به ملت هستند

رئیس دادگستری شهرستان زرند تاکید کرد: باید قوانین بانکی به کمک تولید کنندگان داخلی بشتابد و تسهیلات بانکی به طور عادلانه تقسیم شود .

رئیس دادگستری شهرستان زرند تاکید کرد: باید قوانین بانکی به کمک تولید کنندگان داخلی بشتابد و تسهیلات بانکی به طور عادلانه تقسیم شود .

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “محمود محمدی” در جمع نمازگزاران زرندی اظهار داشت: باید کارگاه های تولیدی کوچک و خانگی را دایر و تولید داخلی را زنده کنیم و همه مردم و مسئولان تعصب بر استفاده از کالای داخلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه مبارزه جدی با مفدسین را در دستور کار خود قرار داده است ،تاکید کرد:کسانی که از تسهیلات و سرمایه ملی جهت راه اندازی کارخانه و یا گارگاهی استفاده می کنند و کارگاه مورد نظر را راه اندازی نمی کنند و سرمایه دراختیار گرفته را در جای دیگری استفاده می کنند خائن به ملت و مفسدند و دستگاه قضائی با مفاسد مبارزه جدی خواهد کرد.

مسئولان راه را برای جوانان نخبه باز کنند

رئیس حوزه قضائی زرند با اشاره به اینکه جوانهای مستعد زیادی داریم که دارای اختراعاتی ناب هستند که اگر میدان و امکانات را برایشان فراهم کنیم قطعاً می توانند در صنایع بزرگ اختراعاتی عظیم داشته باشند،افزود:باید راه را برای جوانان مستعد نخبه باز کنیم و در پیشبرد منافع اقتصادی کشور از این ظرفیت مهم استفاده کنیم.

محمدی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و ضمن یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کشور ،افزود: ملت عزیز و بزرگ ایران با نمایش بصیرت و اقتدار خود در کنار رهبری دوراندیش در مقابل توطئه های دشمن که سالها و با هزینه های گزاف برنامه ریزی شده بود ایستاد و ثابت کرد ملت ایران در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی هرگز از پا نمی نشینند و ادعای مستکبرین یاوه گوئی بیش نیست.

حجت الاسلام محمدی گفت: ملت ایران چهل سال است که با تحریم دست و پنجه نرم می کند و امروز برهمه ما مشهود است که تنها راه مقابله با این تحریمها اقتصاد مقاومتی و حرکت به سمت و سوی تولید داخلی است.

مدرس؛ الگو و نماد نمایندگی در کشوراست

محمدی به شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و گفت :آیت الله مدرس دارای شخصیتی دین شناس ، آزاده و مستقل استکبارستیز ، دشمن شناس ، ساده زیست و مردم دار بود که باید الگو و نماد نمایندگی در کشور باشد و همه مسئولین راه ایشان را در پیش گیرند.

محمدی ادامه داد با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس از مردم عزیز می خواهم کسانی را به نمایندگی برگزینند که تعهد به مسائل دینی و مذهبی و منافع عمومی مردم را داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: کسانی که می خواهند نامزد نمایندگی شوندابتدا با خود و خدای خود خلوت کنند و اگر احساس کنند که این امر تکلیف الهی است و می توانند در این عرصه و درجهت حل مشکلات مردم و خدمت به مردم مفید باشند،وارد میدان انتخابات شوند.

حجت الاسلام محمدی از دستگاه های نظارتی و اجرایی خواست در مسیر انتخاب امانتداران ملت وسواس بخرج دهند و از حزب گرائی و شعارها و توصیه ها پرهیز کنند و در این مسیر مستقل باشند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده