رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرند:

از کسی حمایت میکنیم که سران فتنه را با نام محکوم کنند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند از آغاز فعالیت این شورای برای انتخابات خبر داد و بیان داشت: این شورا از کاندیداهایی حمایت می کند که سران فتنه را با نام محکوم کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند از آغاز فعالیت این شورای برای انتخابات خبر داد و بیان داشت: این شورا از کاندیداهایی حمایت می کند که سران فتنه را با نام محکوم کنند.

به گزارش صدای زرند، سردار حاج “عباس ایرانمنش”، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مردم شهرستان زرند انقلابی هستند، بیان داشت: اصلاح مشکلات مردم با شعار تحقق نمی یابد و برای تحقق آن باید اصول وجود داشته باشد و بر اساس اصول، اصلاحات صورت گیرد.

وی اعلام داشت: مجمع نیروهای انقلابی شهرستان زرند در مهرماه ۱۳۹۸ تشکیل شد و پس از رای گیری ۲۳ نفر انتخاب، که از این تعداد ۱۷ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۶ نفر عضو علی البدل می باشند.

ایرانمنش ادامه داد: جامعه ای پویا و حق طلب است که حیات داشته باشد و بنای این مجمع بر حیات بخشی و احیای روحیه انقلابی در بین جوانان و جامعه زرندی می باشد.

وی با بیان اینکه با وجود این همه پتانسیل و معادن متعدد در شهرستان زرند نباید شاهد بیکاری جوانان باشیم، بیان داشت: ما اصولگرایان به عنوان انقلابیون می‌خواهیم اصلاحاتی در جامعه به وجود بیاوریم.

وی تصریح کرد: در فتنه ها و اغتشاشات اخیر بیانه ای توسط این مجمع برای حمایت از رهبری و تشکر از بصیرت و ولایتمداری مردم منتشر شد.

وی با تاکید بر اینکه این شورا درحال حاضر از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است، بیان داشت: این شورا برای تحقق خواسته های مردم و انتخابات آینده برنامه ریزی میکند، این مجمع از کسی حمایت میکند که خادم صدیق مردم باشد و ما فرد منتخب این مجمع را طی هفته های آینده با بیانیه به اطلاع عموم می‌رساند.

حاج عباس ایرانمنش با بیان اینکه عده ای در این شهرستان هستند که می‌خواهند نخبگان فعال و دلسوز جامعه را به حاشیه ببرند و نگذارند آن ها فعالیت کنند و از این موضوع سود ببرند، گفت: تاکنون تعدادی کاندیدا جهت معرفی و ارائه برنامه در جلسات شورا حضور پیدا کرده اند ولی تاکنون شورا از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده است.

وی در پایان آرزو کرد که انشاالله با توکل به خدا و تلاش و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام شاهد انتخاباتی پرشور و انقلابی با حضور آحاد مردم متدین و جوانان و انتخاب نماینده ای انقلابی در شهرستان زرند باشیم.

انتهای پیام/