فرماندار زرند:

سهمیه بلیط قطار از زرند سه برابر شد

فرماندار شهرستان زرند از افزایش سه برابری سهمیه بلیط قطار از ایستگاه راه آهن این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان زرند از افزایش سه برابری سهمیه بلیط قطار از ایستگاه راه آهن این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادق زاده” با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به استقبال همشهریان از سفرهای ریلی و مسائل و مشکلاتی که بعضاً در خصوص سهمیه تخصیصی پایین بلیط شهرستان زرند برای مسافران بوجود آمده بود، پیرو پیگیری‌های مستمر و حضوری اخیر که به اتفاق دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دفتر معاونت بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن ج. ا. ا انجام شد، بیش از سه برابر به سهمیه بلیط قطار شهرستان افزوده شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این افزایش سهمیه در سیستم فروش بلیط قطار لحاظ شده است، گفت: بر اساس این توافق، سهمیه بلیط قطار شهرستان زرند در تمامی مسیرهای عبوری از ایستگاه راه آهن زرند افزایش سه برابری داشته و هیچ گونه افزایش قیمتی در قیمت بلیط ها صورت نگرفته است.

صادق زاده با اشاره به این موضوع که سهمیه تخصیصی برای قطارهای شرکت های خصوصی موجب هزینه بوده و در صورت عدم استفاده سبب متضرر شدن شرکت‌ها خواهد شد، از عموم همشهریان، ادارات، شرکت ها، سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی شهرستان خواست تا استفاده حداکثری از این سهمیه را مدنظر داشته باشند.

گفتنی است حوزه استحفاظی شهرستان زرند دارای بیش از ۲۶۰ کیلومتر طول مسیر اصلی و فرعی راه آهن است و همشهریان زرندی و شهروندان رفسنجان، کوهبنان و راور می‌توانند از طریق ایستگاه راه آهن این شهر به استان‌های تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان و یزد سفر کنند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده