مسئولین پاسخ دهند...!

زرندنو فقط در زمان انتخابات مهم است؟!

 «جمعیت بالغ از ۵۰۰۰ نفر» در یک منطقه، می‌تواند انگیزه مناسبی برای ترویج شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی زرند در یک منطقه باشد؛ زرندنو (شهرک شهید باهنر زرند)، دارای چنین شرایطی‌است، اما به گفته برخی از ساکنین این شهرک در سال‌های متمادی آنگونه که بایسته و شایسته است به این منطقه توجه نشده است.

 «جمعیت بالغ از ۵۰۰۰ نفر» در یک منطقه، می‌تواند انگیزه مناسبی برای ترویج شعارهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی در یک منطقه باشد؛ زرندنو (شهرک شهید باهنر زرند)، دارای چنین شرایطی‌است، اما به گفته برخی از ساکنین این شهرک در سال‌های متمادی آنگونه که بایسته و شایسته است به این منطقه توجه نشده است.

صدای زرند: یکی از ساکنین این شهرک در پیامی به صدای زرند گفته است: سوال ما از شهردار و نماینده محترم مردم زرند این است که چرا زرندنو که «اولین شهرک بعد از انقلاب» است هنوز بسیاری از کوچه‌های آن خاکی است، با وجود اینکه چند بار پول آسفالت را از ما گرفته‌اند، واقعاً دلیلش چیست که بسیاری از کوچه‌های این شهرک را آسفالت نمی‌کنید؟ مگر ما جزء شهر زرند نیستیم؟

برخی از شهروندان در این شهرک می‌گویند اگر این شهرک و برخی از مناطق اطراف آن یک شهردار مجزا (شهردار محله) می‌داشت می‌توانست صدای این افراد را بیشتر به گوش مسئولین برساند، زیرا آن‌ها اعتقاد دارند در حال حاضر بسیاری از کوچه‌های روستاها هم آسفالت شده‌اند که دلیل آن را وجود یک دهیار در راس آن روستا می‌دانند.

متاسفانه ساکنین این بخش از شهر، مانند بسیاری از مناطق دیگر شهر، معتقد هستند مسئولین فقط در زمان انتخابات آن‌ها را می‌بینند و به یاد آن‌ها هستند، و تنها در زمان انتخابات است که آن‌ها را افرادی دارای حق می‌دانند، اما بعد از گذشت دوره انتخابات این افراد فراموش می‌شوند.

سخت است نام مسئولینی که برای بهبود شرایط این شهرک قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند را در این نوشته بیاوریم اما چه خوب می‌شد اگر جناب آقای «محمدرضا مهدلو» شهردار کنونی زرند که طی دوره حضورش در شهرداری تلاش‌های زیادی برای بهبود شرایط آسفالت زرند داشته، نگاهی دلسوزانه‌تر به این بخش از شهر می‌داشت تا شاهد دلگرمی این عزیزان باشیم.

 

انتهای پیام/