دادستان عمومی و انقلاب زرند:

هیچ صنفی در زرند حق ندارد به بهانه ی گرانتر شدن بنزین خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کند

دادستان عمومی انقلاب شهرستان زرند بر اینکه هیچ صنفی در زرند حق ندارد به بهانه ی گرانتر شدن بنزین خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کند تاکید کرد.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان زرند بر اینکه هیچ صنفی در زرند حق ندارد به بهانه ی گرانتر شدن بنزین خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کند تأکید کرد.

به گزارش صدای زرند، “سید مهدی قویدل” اظهارداشت: از فشاری که روی مردم وارد میشود نگران هستم و اگر چه ممکن است بازار متاثر از این موضوع شود اما هر اقدامی باید بر مبنای قانون باشد بهمین لحاظ باید با وسواس بیشتری دنبال کنترل بازار و قیمتها باشیم تا سود جویانی که حسابشان از کاسبان منصف بازار جدا می باشد به هر بهانه ای اقدامی بر افزایش غیر منطقی و غیر قانونی کالاها و ارزاق عمومی نکنند.

وی با هشدار به سود جویان گفت: اجازه نخواهیم داد این موضوع روی مردم فشار مضاعفی وارد کند و لذا در اولین فرصت کمیته ویژه ای برای نظارت بر بازار پس از گران شدن بنزین تشکیل خواهیم داد و مردم عزیز شهرستان مطمئن باشند با سودجویان با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند سپس با اشاره به برنامه های اتاق فکر دشمنان جهت بهره برداری از شرایط فعلی گفت: احتمال میدهیم که فراخوانهای اعتراضی و برگزاری تجمعات غیرقانونی از سوی معاندان نظام صورت گیرد که صدالبته مردم با بصیرت و انقلابی ایران مراقب این توطئه دشمن مثل همیشه خواهند بود.

قویدل افزود: انشاالله با درایت مردم و هوشیاری مسئولان تمام توطئه های دشمنان این نظام و ملت را مثل همیشه نقش بر آب خواهیم کرد.

وی سپس با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از مطالبه گری قانونی مردم هم گفت: وفق قانون، مطالبات مردمی هم باید آگاهانه و در چارچوب قانون باشد و دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد دشمنان از این شرایط بهره برداری کنند و با قاطعیت با مخلین نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شد البته مسؤلین هم باید قدرشناس صبوری و همراهی ملت عزیز و فهیم باشند و تمام هم و غم خود را باتلاش و کار جهادی برای رفع مشکلات مردم شریف و ثبات قیمتها و کاهش تورم بکار ببندند.
این مقام قضایی سپس افزود: مردم ایران نشان داده اند که در سخت ترین شرایط که دفاع مقدس نقطه ی بارز این شرایط است با هوشیاری و همدلی و وحدت پشت آرمانهای انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد این نظام ولایی در تداوم مسیر انقلابی خود با مشکل روبرو شود.

انتهای پیام/