سخنی با شهردار و شورای شهر زرند

آیا باید مشکل «بی اسمی کوچه‌ها» را به «آسفالت نبودن» آن‌ها اضافه کنیم!؟

یکی از کاربران صدای زرند در پیامی اعلام کرده است که کوچه‌های «شهرک امام سجاد (ع)»، نه‌تنها آسفالت ندارند بلکه «اسم» هم ندارند.

یکی از کاربران صدای زرند در پیامی اعلام کرده است که کوچه‌های «شهرک امام سجاد (ع)»، نه‌تنها آسفالت ندارند بلکه «اسم» هم ندارند.

صدای زرند – جواد زمانی بابگهری؛ هرچند که باور این موضوع کمی سخت است؛ ولی این موضوع در حالی است که تازه ۲۲ فروردین امسال بود «شورای شهر» و «شهرداری» زرند بعد از سال‌ها انتظار و سردرگمی اهالی «شهرک مسکن مهر» زرند، کوچه‌های این شهرک را نامگذاری کردند! آن هم چه نام‌های زیبایی: «مهرانه و مهرگان»!

وقتی که به این واقعیت برمی‌خوریم، متوجه می‌شویم که این پیام کاربر صدای زرند چندان هم دور از انتظار و باور نیست؛ و حتماً هنوز هستند کوچه‌هایی که علاوه بر آسفالت نبودن، اسم هم ندارند!

اما سوال اینجاست! آیا اسم گذاشتن برای کوچه‌ها هم برای شهرداری هزینه‌ی زیادی به همراه دارد؟! آیا برای نامگذاری کوچه ها نیاز به قیر است؟! که بگوییم قیر ندارند، حق دارند (!!)؛ یا اینکه مثل آن داستان معروف است که «یک روز قیر نیست»، «یک روز قیف نیست»، «یه روز قیر و قیف هست اما مسئولش نیست»!

متاسفم که باید عرض کنم، هنوز در زرند کوچه‌هایی هست که اسم ندارند! آیا این موضوع نباید تاکنون حل می‌شد؟!

شورای شهر زرند اگر نیاز به کمک دارد می‌تواند برای نامگذاری کوچه‌هایی که اسم ندارند روی کمک و راهنمایی مردم حساب کند! البته خدا را شکر شما در نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها اکنون افرادی مجرب هستید و می‌توانید از تجربه‌های قبلی خود استفاده کنید!

مثلاً اگر واقعاً کوچه‌های شهرک امام سجاد (ع) اسم ندارند می‌توانید به تقلید از اقدام قبلی خود که در نام‌گذاری کوچه‌های مسکن مهر داشتید، اسم این کوچه‌ها را «سجاده» و «سجود» و «سجده‌گاه» و «ساجد» و «سجده‌» و… بگذارید!!!

 

Shora PMMardomi SZkdffdf02

 

انتهای پیام/