یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان زرند برگزار شد

به‌مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز یادواره شهید علی عرب در شهرستان زرند برگزار شد.

به‌مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز یادواره شهید علی عرب در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، روز گذشته ۱۱ آبان ۹۸ به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و روز دانش‌آموز یادواره شهید علی عرب در دبیرستان پسرانه دوره اول شهرستان زرند برگزار شد.

“حسن عرب” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند در حاشیه برگزاری این یادواره‌ شهید با اشاره به اینکه جمعی از خانواده‌های  شهدا، مسئولان و فرهنگیان در این یادواره‌های شهدا حضور داشتند گفت: این یادواره‌ها در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین نسل جدید انقلاب برگزار می‌شود.

عرب با بیان اینکه برنامه‌های یادواره شهدا دانش‌آموزان را باارزش‌ها و هنجارها آشنا می‌سازد، خاطرنشان کرد: شهدا بزرگ‌ترین و بهترین معلم بشریت هستند چراکه آن‌ها به همه ما درس مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی دادند.

وی مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان را رمز پیروزی دانست و افزود: شهدای ما نیز در برابر تمام سختی‌هایی که دشمنان در جنگ تحمیلی بر مردم ما آغاز کردند مقاومت و ایستادگی کردند و امروز شاهد این عزت و امنیت در کشور هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند  بر لزوم کیفیت برگزاری یادواره‌های شهدا تأکید کرد و گفت: برای اجرای باکیفیت مراسم شهدا باید به تمام نکات توجه کنیم.

انتهای پیام/

منبع : ایثار *** انتشار دهنده : میثم رضازاده