تشییع پیکر شهید «سیدحمیدرضا مختاری» در زرند

مراسم تشییع پیکر شهید «سیدحمیدرضا مختاری» که در حین انجام مأموریت بر اثر سانحه رانندگی جانش را از دست داد با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان در زرند تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر شهید «سیدحمیدرضا مختاری» که در حین انجام مأموریت بر اثر سانحه رانندگی جانش را از دست داد با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان در زرند تشییع شد.

به گزارش صدای زرند، سردار ناظری در مراسم تشییع پیکر سبکبال عاشق سیدحمیدرضا مختاری اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار دارد بیش از ۱۲ هزار شهید را در راستای تامین امنیت، نظم و امنیت اجتماعی برای این نظام تقدیم کرده است و در کارنامه افتخار مردم شهرستان زرند ۵۸۱ شهید است.

وی ادامه داد: به برکت وجود رهبری و فرماندهی ولی امر مسلمین است که امروز شاهد امنیت مطلوب و ایده‌آلی در کشور هستیم، توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی منطقه را ناامن کرده است اما در ایران اسلامی مردم این کشور در کمال آرامش و امنیت مشغول گذران زندگی‌شان هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: علی‌رغم تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، توطئه‌های گروه‌های تروریستی، منافقان کوردل و معاندان؛ اما کشور عزیز اسلامی ما امروز دارای امنیت بالایی است.

وی بیان داشت: فرزند شما حمیدرضا از شهر شما به دورترین نقطه مرزی رفته و در یگان مرزبانی مشغول تامین امنیت این کشور بود، نقطه صفر مرزی فرزندان شما در نیروی انتظامی تا مرکز کشور درون شهرها تامین‌کننده نظم و امنیت هستند، حتما همین هزینه را بایستی داد و خواهیم داد.

ناظری تأکید کرد: اساسا این سرباز و سربازان نیروهای نظامی، سپاهیان و نیروهای انتظامی که برای امنیت لباس رزم بر تن می‌کنند بالاترین افتخار و هدف‌شان شهادت است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی بداند ایران اسلامی سربلند ایستاده و در مقابل هیچ ابرقدرتی سرخم نخواهد آورد، در مقابل هیچ تحریم و فشاری کوتاه نخواهد آمد، امروز مقاومت حرف اول را در منطقه و در دنیا می‌زند، استکبار جهانی از این مقاومت، از این صبر خانواده شهدا و از این گذشت و ایثارگری نیروهای رزمنده این نظام عصبانی است.

ناظری خاطرنشان کرد: این شهید همچون شهدای قبل در مدت مرخصی اخیر خودش در عزاداری سرور و سالار شهیدان در این شهرستان در جمع شما مردم عزادار آقا امام حسین (ع) بود در هیئت عزاداریشان عزاداری و سینه‌زنی کرد و به خانواده‌اش هم گفته بود که این مأموریت شاید مأموریت آخر من باشد.

پیکر سیدحمیدرضا مختاری که تنها فرزند پسر خانواده بود و در حین مأموریت در منطقه خاش بر اثر سانحه رانندگی جانش را از دست داد از منطقه انتظامی تا چهار راه برق تشییع شد و سپس در زادگاهش در روستای آب‌پنگوئیه به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید «سیدحمیدرضا مختاری» در زرند0 تشییع پیکر شهید «سیدحمیدرضا مختاری» در زرند1 تشییع پیکر شهید «سیدحمیدرضا مختاری» در زرند2

انتهای پیام/

منبع : فارس *** انتشار دهنده : میثم رضازاده