در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی زرند؛

فرماندار زرند: سیف الدینی مردی از جنس ارشاد است

در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد، فرماندار زرند، “رحیم سیف‌الدینی” رئیس جدید این اداره را مردی از جنس اداره ارشاد نام برد.

در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد، فرماندار زرند، “رحیم سیف‌الدینی” رئیس جدید این اداره را مردی از جنس اداره ارشاد نام برد.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز طی آیینی “رحیم سیف‌الدینی” به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند منصوب و از زحمات “احمد رشیدی زرندی” رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

“علی صادق زاده” فرماندار شهرستان زرند در این آیین ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین خسینی در عراق، بیان کرد: ما ملتی تمدن‌ساز و بزرگ هستیم و با وجود همه تحریم‌هایی که بر ما وارد شده است استوارتر از گذشته ایستاده‌ایم.

وی افزود: در زمینه فرهنگی نیاز است با وحدتی که در شهرستان است مسیر توسعه را بپیماییم و باید بدانیم که زیرساخت همه ارگان‌ها فرهنگ است.

فرماندار شهرستان زرند با اعلام اینکه سیف الدینی خود مردمی از جنس ارشاد است، گفت: امر فرهنگ بسیار مهم است و همه ما باید به آن اهمیت دهیم و زرند نیز شهر فرهنگ و دوستدار فرهنگ است.

“احمد رشیدی” رئیس سابق اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرند نیز در این مراسم اظهارکرد: از امام جمعه زرند به پاس حمایت های همیشگی از فرهنگ و هنر و خنجری فرماندار سابق شهرستان زرند به پاس تخصیص اعتبارات تشکر ویژه می کنم.

وی ادامه داد: در دوره پنج ساله مدیریتی بنده ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان هزینه شده که اداره کل تنها ۳۰ میلیون تومان به ما کمک کرد.

به گزارش صدای زرند؛ رحیم سیف‌الدینی پیش از این بیش از ۴ سال رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان بوده است.

لازم به ذکر است که “حمید گلستانی” که پیش از این معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند بوده است به جای رحیم سیف‌الدینی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان منصوب شده است که مراسم معارفه آن صبح امروز ساعت ۰۹:۰۰ در کوهبنان برگزار شد.

 

IMG 5117

IMG 5181

IMG 5178

IMG 5159

IMG 5157

IMG 5154

IMG 5153

IMG 5148

IMG 5144

IMG 5139

IMG 5128

IMG 5127

IMG 5122

IMG 5119

IMG 5118

 

انتهای پیام/