به همت رفسنجانی ها/

نگرانی زرندی ها برای “پارک آبی” کم شد

به تمام زرندی هایی که عشقِ آب بازی و “پارک آبی” هستند، پیشنهاد می کنیم این پیام را تا انتها بخونن.

به تمام زرندی هایی که عشقِ آب بازی و “پارک آبی” هستند، پیشنهاد می کنیم این پیام را تا انتها بخونن.

صدای زرند: به گزارش سردبیر الرعایا، ما زرندی ها عشقمون اینه که با ۹۰۰ کیلومتر فاصله، بچه محله امام رضا (ع) باشیم، یعنی تا دلمون میگیره، غصه هامون از زمونه زیاد میشه و دشمن ها واسه مون نقشه می‌کشن میریم مشهد پابوس آقا…

بچه هامونم خیلی عاشق مشهد شدن، خودشون میگن اول واسه آقا امام رضا بعدش “پارک آبی” و “سرزمین موج های خروشان”؛ بگذریم اول دومش واسه بچه ها زیاد مهم نیس چون بچه ان و عاشق آب بازی، خودمونیم ما بزرگترها هم عاشق آب بازی هستیم.

ما زرندی ها به دلیل محرومیت نسبی از دریاچه، رودخانه و چشمه های خروشان عقده عجیبی به این مایه حیات داریم. اما حالا بالاخره آرزوها به پایان رسید و چند سالی هست دقیقاً در همین حوالی زرند در فاصله ۸۰ کیلومتری، با همت خیرین یک پارک آبی احداث شده که از این پس خیلی خوش به حالمان میشه.

همین چند روز پیش بود که با گذاشتن یک استوری در صفحه شخصیم در جلوی پارک آبی رفسنجان، اسباب خداپدربیامرزی و عاقبت بخیری را فراهم نمودم، انگار اقوام و آشنایان از احداث این پارک آبی خبر نداشتند و در کمترین زمان ممکن با ذوقی فراوان راهی رفسنجان شدند.

در ادامه اقوام و آشنایان نیز استوری گذاشتند و چشم ما را حسابی درآوردند، زیرا این اقوام و آشنایان بی معرفت که کمی تا قسمتی وضع مالی شان از ما بهتر بود پس از آب بازی در پارک آبی به یک رستوران بسیار زیبا در رفسنجان رفته بودند و شام کوفت کرده بودند.

این اقوام خیره سر از آن رستوران نیز استوری گذاشته بودند که آه از نهادم فوران نمود.

در آن رستوران نیز یک دریاچه مصنوعی ایجاد شده بود و آشنایان قوپوزوی ما از آلاچیق وسط آن دریاچه که چند مرغابی اطرافش می‌چریدند و به آب بازی مشغول بودند استوری گذاشته بود تا چشمانمان تقریبا کور شود.

بنده حقیر نیز با اهل و عیال تصمیم گرفتم یک هفته ای را آب دوغ خیار سبز بخوریم تا آخر هفته سری به رفسنجان بزنیم تا پس از بازی در پارک آبی به آن رستوران برویم و استوری بزاریم.

خلاصه رفتیم آب بازیمون رو کردیم، نهارمون رو خوردیم، عکس هامونم گرفتیم و استوری کردیم و برگشتیم.

اما چشمتون روز بد نبینه، تو مسیر برگشت بعد اون سربالایی معروف، دقیقاً سر مرز زرند و رفسنجون پرایدمون آب روغن قاطی کرد… تا به قول معروف خوشی های پارک آبی از پشت پامون چکید و پراید هم چهار میلیون خرج گذاشت رو دستمون… اما گفتیم فدای سرمون، حتماً قسمتمون همین بود.

بگذریم، در هر صورت در پایان این “آب نامه” که کمی با روغن قاطی شده بود، به عنوان یک شهروند زرندی که گاهی عقده اش را نسبت به آب بازی بروز می‌دهد از آن خیرین رفسنجانی خودمان که در این زمینه سرمایه گذاری کردند و آن مسئولین رفسنجانی خودمان که شرایط سرمایه گذاری را برای این عزیزان فراهم نمودند کمال تشکر و قدردانی را اعلام می‌نمایم و به امید روزی که زرند خودمون هم یه پارک آبی داشته باشد تا مردم به راحتی بتونن برن اونجا و همه کیف کنن و لذت ببرن تا قرار نباشه لذت آب بازیشون با آب روغن قاطی نشه…

 

به گزارش سردبیر الرعایا، با وجود اینکه تنها استخر شهرستان زرند به دلیل مشکلات از رونق افتاده است و گاهاً شایعه و احتمال تعطیلی آن به گوش میرسد، اما این روزها احداث “پارک آبی” در رفسنجان نگرانی زرندی ها را. برای آب بازی  کم کرده است.

 

انتهای پیام/