شهردار زرند تاکید کرد:

نام‌گذاری مکان‌های شهر به نام شهدا ادعا نیست، انجام تکلیف است

شهردار زرند در نشست با معاونین و مدیران شهرداری در سخنانی از شهداء به عنوان معماران زندگی‌های امروزی نام برد و بیان داشت: مزین نمودن معابر، میادین و بوستان‌های شهر زرند به نام شهدای عزیز ادعا نیست، عملی است که در راستای انجام به تکلیف صورت گرفته است.

شهردار زرند در نشست با معاونین و مدیران شهرداری در سخنانی از شهداء به عنوان معماران زندگی‌های امروزی نام برد و بیان داشت: مزین نمودن معابر، میادین و بوستان‌های شهر زرند به نام شهدای عزیز ادعا نیست، عملی است که در راستای انجام به تکلیف صورت گرفته است.

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” به فعالیت‌های انجام شده این نهاد در خصوص نام‌گذاری معابر اشاره کرد و اظهارداشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان است و همه ما به این قشر از جامعه همواره بدهکار هستیم.

وی به نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر به نام مقدس شهید اشاره کرد و گفت: نام و اسم شهید بر هر کوچه و معبری موهبت و نعمتی است که باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: میدان شهداء، میدان سرداران شهید، بوستان شهداء، بوستان شهدای مدافع حرم، روگذر شهید عظیمی، خیابان‌های شاهد، شهید فهمیده، شهید صدوقی، شهید خلیلی، شهید بهشتی، شهید قرنی، شهید مدرس، شهید رجایی، شهید ایزدی، شهید یزدانی، شهید تهامی، شهید عرب‌زاده، شهید چمران، شهید مطهری، شهید توکلی، شهید رشیدی، شهید شفیعی، شهید پوررشیدی، شهید عرب، شهید اسلامی، شهید آبرین، شهید صمدانی، شهید کاربخش، شهدای محراب، شهدای روحانی، شهدای محمدآباد، شهدای مخابرات، شهدای ریحان، شهدای اکبرآباد، شهدای دانشجو و… اقداماتی است که با افتخار انجام شده است.

شهردار زرند به هماهنگی شهرداری و بنیاد شهید برای نام‌گذاری کوچه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تابلوی تمامی کوچه‌هایی که خانواده معظم شهدا در آن‌ها سکونت دارند با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنام شهدای عزیزشان زیرنویس شده و این کار ادامه خواهد داشت.

وی خانواده شهداء را همواره، همراه و همیار مجموعه شهرداری دانست و گفت: شهرداری زرند از رسالت خویش در راستای فرهنگ ناب ایثار و شهادت کوتاه نخواهد آمد.

مهدلو افزود: این نهاد با تقدیم یک شهید و ۵۰ جانباز، ایثارگر و خانواده شهید از این لحاظ در راس ادارات شهرستان در این خصوص می‌باشد.

منتخب شورای شهر زرند به کمرنگ شدن نام شهید در بعضی از تابلوهای شهر در اثر شرایط جوی و تابش آفتاب اشاره کرد و بهسازی، اصلاح و تعمیر و تعویض بعضی از تابلوها را در دستور کار شهرداری اعلام کرد.

مهندس مهدلو تصریح کرد: همواره در کمیسیون‌های فرهنگی و خدمات شهری و نام‌گذاری معابر به دنبال استفاده از نام شهیدان برای معابر و کوچه‌های تازه تاسیس می‌باشیم و امیدواریم در این راه شرمنده خانواده شهداء نباشیم.

وی در پایان افزود: مجموعه ایثارگر شهرداری تحت هیچ شرایطی جان فشانی شهدای پر افتخار خود را فراموش نخواهند کرد و خود را خادم شهداء می‌داند که یاد و خاطره رشادت‌هایشان در همیشه‌ی تاریخ جاودانه خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

 

منبع اصل خبر: روابط عمومی شهرداری /// انتشاردهنده: مریم زمانی