مسئول هئیت عشاق الرسول زرند:

اکران واقعه کربلا به صورت ۳D در حاشیه مراسم اباعبدالله

مسئول هیئت عشاق الرسول زرند از اکران واقعه کربلا به صورت ۳d در حاشیه مراسم اباعبدالله به صورت رایگان خبر داد.

مسئول هیئت عشاق الرسول زرند از اکران واقعه کربلا به صورت ۳d در حاشیه مراسم اباعبدالله به صورت رایگان خبر داد.

“ناصر ایرانمنش” مسئول هیئت عشاق الرسول (ص) زرند در گفتگو با صدای زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدلله حسین علیه‌السلام از شنبه ۹ شهریورماه به مدت ۱۱ شب در مسجد و تکیه حضرت اباالفضل سلام‌الله واقع در بلوار ۱۵ خرداد، مفتخر به میزبانی از عزاداران و محبان حضرت سیدالشهدا سلام‌ الله می باشد.

وی ادامه داد: محوریت هیئت در برگزاری مراسمات امسال حول محور خانواده میباشد و فضای هیئت محیای حضور برای جوانان وخانوداه ها می باشد.

ایرانمنش بیان داشت: یکی از برنامه های امسال هیئت برپایی مهد حسینی است که فضای مناسبی را برای خانواده‌ها و کودکانشان فراهم می کند. خانواده ها با سپردن کودکان خود به مهد حسینی میتوانند به عزاداری بپردازند و مطمئن باشند که کودکانشان با معارف حسینی نیز آشنا میشوند.

وی ادامه داد: امسال هم همچون سال‌های گذشته اکران فیلم واقعه کربلا که بازسازی واقعه عاشوراست را به صورت ۳ بعدی خواهیم داشت با این تفاوت که سال گذشته با عینک های سه بعدی اکران شده بود اما امسال با سبکی متفاوت و جدید به منظور بهره مندی تعداد بیشتری از عزاداران حسینی به صورت سینمایی سه بعدی برا‌ی عموم قابل پخش می باشد.

در پایان مسئول هیئت عشاق الرسول زرند گفت: از عموم مردم و هیئت های مذهبی و ارگان ها و نهاد های فرهنگی جهت مشاهده دعوت به عمل می اید. جهت اطلاع از جزئیات اکران با شماره ۰۹۳۶۷۰۹۷۳۳۷ تماس حاصل فرمائید.

d8cee61e 93a0 4f1d 8b3d d5f37b1e6c67

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده