فرماندار زرند خبر داد:

مشکل آب آشامیدنی سالم در دهستان دشتخاک زرند رفع شد / به زودی رفع مشکل آب سربنان

فرماندار زرند از رفع بحران و مشکل آب آشامیدنی ۱۷ روستا دهستان دشتخاک از توابع بخش مرکزی زرند خبر داد.

فرماندار زرند از رفع بحران و مشکل آب آشامیدنی ۱۷ روستا دهستان دشتخاک از توابع بخش مرکزی زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” در چهارمین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از یک حلقه چاه آب آشامیدنی دهستان دشتخاک، گفت: متاسفانه در اوایل فصل تابستان امسال، مجموع ۴ حلقه چاه حفر شده دهستان دشتخاک با بحران آبدهی بسیار کم مواجه شدند که مشکلات عدیده ای از جمله جیره بندی آب برای اهالی دشتخاک در فصل گرم تابستان بوجود آورد.

فرماندار زرند تصریح کرد: در همین راستا و دستور ضرب العجل ستاد فوق العاده مدیریت بحران شهرستان جهت رفع مشکل صادر شد و امروز با همت عوامل سختکوش اداره آب و فاضلاب روستایی و همکاری معدن ذغالسنگ خمرود و دیگر دستگاهای اجرایی شهرستان، شاهد مرتفع شدن کامل این بحران در سطح دهستان دشتخاک هستیم.

وی با بیان اینکه این حلقه چاه جدید حفر شده با عمق ۹۰ متر و دبی بالای ۲۰ لیتر بر ثانیه می باشد، اعتبار اجرای این طرح را بالغ بر ۵۴۰ میلیون تومان عنوان و از بهره مندی بیش از ۲ هزار خانوار و همشهری دشتخاکی از آب آشامیدنی صد در صد بهداشتی و سالم خبر داد.

فرماندار زرند همچنین در پایان ضمن اشاره به تخصیص بیش از ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات سالجاری جهت توسعه آب روستایی زرند، بر عزم جدی مدیریت تیم اجرایی جهت تامین آب شرب سالم و کافی روستایی شهرستان تاکید و همچنین از رفع مشکل آب دهستان سربنان نیز در آینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری زرند *** انتشار دهنده : میثم رضازاده