آیت الله خاتمی در مراسم یادواره شهید عظیمی:

همه ما بازماندگان شهدا هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهید مدافع حرم علی عظیمی تصریح داشت: بازماندگان شهدا امروزه خانواده های شهدا نیستند بلکه همه ما که در امنیت زندگی می کنیم بازماندگان شهدا هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهید مدافع حرم علی عظیمی تصریح داشت: بازماندگان شهدا امروزه خانواده های شهدا نیستند بلکه همه ما که در امنیت زندگی می کنیم بازماندگان شهدا هستیم.

به گزارش صدای زرند، آیت الله “سیداحمد خاتمی” با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم، شهیدان امنیت اسلامی هستند، اظهارداشت: اگر جان فشانی این شهیدان نبود داعش امروز در نزدیکی مرزهای ایران بود.

وی افزود: شهدا ولی نعمت های الهی هستند و این نظام اسلامی امانت شهدا می باشد، چه شهدای هشت سال دفاع مقدس و چه دیگر شهدا باشد.

خاتمی با اشاره یه گرانی ها افسار گسیخته بیان داشت: امروز آمریکا تمام درگیری های کشور خود را رها کرده و چسبیده به نظام جمهوری اسلامی ایران و متاسفانه تیترهای رسانه های آمریکایی می خواهد ناامیدی را در کشور ما پمپاژ کند.

وی افزود: با همه مشکلاتی که وجود دارد خوشبختانه رهبری دوراندیش داریم رهبری که همه رسانه های جهان ایشان را دوراندیش می نامند و باید برای این نعمت خدا را شاکر باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه رهبر جمهوری اسلامی به معنای واقعی خدا باور است، ابرازداشت: هر نظامی مردم را داشته باشد ماندنی است و هر نظامی همانند نظام شاه مردم را نداشته باشد ساقت می شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بسیار باشکوه بود و نشان داد همه مردم همراه نظام هستند، گفت: این مردم انقلاب کردند و همانگونه در این چهل سال پای نظام بودند، دیگر نیز تا آخرین قطره خونشان به نظام پایبند هستند.

وی با اعلام اینکه به برکت جوانانی پرانگیزه ما در زمینه فناوری های هوا فضا پیشرفت فراوانی داشته ایم و در بین کشورهای مدرن هوا فضا دنیا قرار گرفته ایم، تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا همانند جمهوری اسلامی انرژی هایی همچون نفت، گاز و… ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه مراسمات برای تجدید میثاق با شهدا است، بیان کرد: امروزه شبکه های ماهواره ای و مجازی به یک آسیب در نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده اند و دشمن در این فضاها شروع به دروغ پراکنی کرده است.

وی افزود: ما دو نوع دروغگو داریم، یکی آن که خبر دروغ می‌سازد و آن یکی اینکه دروغ دیگری را نقل می کند.

آیت الله خاتمی گفت: زرند شهری است که مردمان آن افتخار این را دارد در عرصه رزم و عرصه پشت جبهه های رزم برای کمک رسانی ها نقش موثری داشته است.

وی اذعان کرد: حضور در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک جنگ سیاسی دانست و بیان داشت: دشمن امروزه به دنبال این است که آسیب بی صبری و بی حوصلگی را در بین مردم ما ترویج دهد.

انتهای پیام/