دادستان زرند تأکید کرد:

اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با سرقت پسته در زرند

دادستان زرند با بیان اینکه امسال برداشت پسته خوبی در سطح شهرستان زرند خواهیم داشت از تدابیر پیشگیرانه دستگاه قضا برای کاهش سرقت‌ها خبر داد.

دادستان زرند با بیان اینکه امسال برداشت پسته خوبی در سطح شهرستان زرند خواهیم داشت از تدابیر پیشگیرانه دستگاه قضا برای کاهش سرقت‌ها خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” در نشست مشترک شورای اداری و ستاد نماز جمعه زرند که صبح امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: با وجود جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی، امروز ایران اسلامی در بالاترین سطح اقتدار خود در جهان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ اقتصادی باید تلاشمان چندین برابر شود، گفت: دستگاه قضا و در رأس آن حجت الاسلام رئیسی، امروزه به خوبی در حل مسائل اقتصادی کشور ورود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود:‌ مبارزه با تبعیض، فساد، قاچاق کالا و پیشگیری از وقوع جرم بیش از پیش در دستور دستگاه قضایی قرار گرفته است.

قویدل با ارائه راهکارهای پیشگیرانه دستگاه قضا در مبارزه با سارقین پسته در فصل برداشت این محصول، اظهارداشت: جلساتی با مسئولین تلمبه‌ها گذاشته شده و هدف اصلی این جلسات پیشگیری از سرقت‌ها در ایام برداشت پسته می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه نصب دوربین و فنس‌کشی باغات پسته باید در اولویت جهاد کشاورزی زرند قرار گیرد، بیان کرد: سارقین سابقه‌دار این شهرستان شناسایی شده اند و در این ایام بازداشت می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب زرند با اذغان به اینکه نگهبابان باغات پسته باید کارت شناسایی دریافت کنند، بیان داشت: کسانی که در زمینه خرید و فروش پسته فعالیت می‌کنند باید مجوز از اتاق اصناف داشته باشند، در غیر این صورت بازداشت خواهند شد.

وی بیان داشت: کارگران غیربومی باغات پسته هم برای فعالیت در این ایام باید از نیروی انتظامی مجوز دریافت کنند و باغداران در این ایام از از کارگران اتباع بیگانه استفاده نکنند.

انتهای پیام/