فرماندار زرند:

جشنواره چلوگوشت زرندی برگزار می شود

فرماندار شهرستان زرند در نشست هماهنگی برای برگزاری جشنواره چلوگوشت زرندی از برگزاری این جشنواره طی ماه آینده در زرند خبرداد.

فرماندار شهرستان زرند در نشست هماهنگی برای برگزاری جشنواره چلوگوشت زرندی از برگزاری این جشنواره طی ماه آینده در زرند خبرداد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” در این نشست بیان کرد: میراث فرهنگی در این شهرستان باعث رونق و ایجاد اشتغال های خرد خوبی شده است.

وی با اعلام اینکه گردشگری شهرستان پیشرفت های خوبی داشته است، گفت: جشنواره چلوگوشت زرندی از اعتبار بالایی برخوردار می باشد و در همین راستا باید با کیفیت بالاتری برگزار شود.

“محمد اسلامی” رئیس اداره میراث فرهنگی زرند نیز با بیان اینکه جشنواره های زرند راه خود را پیدا کرده اند، اظهارداشت: تأکید ما در این جشنواره ها بیشتر مردمی برگزار شدن آن ها می باشند.

وی افزود: تاریخ و مکان دقیق جشنواره چلوگوشت زرندی هنوز مشخص نمی باشد و بزودی از طریق رسانه ها اعلام می شود.

سید صادق حسینی” معاون اتاق اصناف زرند نیز در این نشست افزود: اتاق اصناف زرند آمادگی کامل را در برگزاری بهتر جشنواره های چلوگوشت، پسته و سوهان دارد.

وی با اشاره به اینکه با صنف مربوطه هماهنگی لازم در زمینه انجام این جشنواره ها خواهد شد، گفت: اتاق اصناف زرند همواره در راستای ایجاد نشاط و اشتغال های خرد در این شهرستان همکاری لازم را انجام خواهد داد.

 

chologosht zarandi980431 1

chologosht zarandi980431 2

chologosht zarandi980431 3

 

انتهای پیام/