تاکید استاندار بر اطلاع رسانی تلاش های صنعت آب و برق در استان

استاندار کرمان با قدردانی از این مدیران گفت: باید تمامی زحمات و تلاش های انجام شده در این صنایع به شکل مطلوب در بین مردم و آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.

استاندار کرمان با قدردانی از این مدیران گفت: باید تمامی زحمات و تلاش های انجام شده در این صنایع به شکل مطلوب در بین مردم و آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.

به گزارش صدای زرند، “محمدجواد فدائی” در دیدار با مدیران صنعت آب و برق در استان کرمان افزود: ضروری است فرصت مناسبی برای تبیین تمامی اقدامات انجام شده، برنامه ها و طرح های پیش رو برای رفع چالش های حوزه آب و برق گذاشته شود.

در این جلسه مدیر شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمان گفت: تشکیل این شورا از سوی وزارت نیرو تکلیف شده و ریاست آن به صورت دوره ای به مدیران حوزه های آب و برق واگذار می شود.

“محمد علیزاده” با بیان اینکه تمامی ادارات خدمتگزار مردم و نظام هستند، تاکید کرد: متاسفانه امروزه شاهد هستیم در بین ادارات آب و برق به دلیل عادت مردم به این خدمات، تعداد منتقدان این صنایع از مشوقان آن بیشتر است.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه های انتقال آب به شهر کرمان گفت: در حال حاضر سد شهیدان امیرتیموری با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی، خط انتقال آب از سد صفارود ۶۱ درصد و تونل انتقال آب نیز با ۴۳.۹ درصد پیشرفت در دست احداث هستند.

در این جلسه مدیران آب منطقه ای، آب و فاضلاب، مدیرعاملان برق شمال و برق جنوب، نیروگاه برق زرند، مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی حضور داشتند که هر کدام گزارش کار خود را در زمینه های مرتبط ارائه کردند.

همچنین مقرر شد: ضمن ارائه این گزارشات به صورت مکتوب به استاندار کرمان، تمامی این موارد در جلسات تخصصی تری بررسی شود.

انتهای پیام/

منبع : صداوسیما *** انتشار دهنده : میثم رضازاده