امام جمعه زرند تاکید کرد:

ضربه به امام جمعه تخریب سنگر دفاع از حق و انقلاب اسلامی است

امام جمعه زرند در خطبه ها آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۱۴ تیر ۹۸، با بیان اینکه همه مسئولین و مردم باید برای پیشرفت شهرستان با هم همدل باشند، اظهارداشت: متاسفانه عده ای در شهرستان دنبال اختلاف افکنی و حاشیه سازی و لجن پراکنی بر علیه امام جمعه و نماز جمعه هستند.

امام جمعه زرند در خطبه ها آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۱۴ تیر ۹۸، با بیان اینکه همه مسئولین و مردم باید برای پیشرفت شهرستان با هم همدل باشند، اظهارداشت: متاسفانه عده ای در شهرستان دنبال اختلاف افکنی و حاشیه سازی و لجن پراکنی بر علیه امام جمعه و نماز جمعه هستند.

به گزارش صدای زرندصدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با بیان اینکه همه باید با تمام تلاش از ارزش ها انقلاب دفاع کنیم، اظهارداشت: حکم امام جمعه در شهرستان ها از سوی رهبری صادر می شود، و افرادی که برعلیه امام جمعه و نماز جمعه هستند، باید بدانند ضربه به این نهاد یعنی تخریب سنگر دفاع از حق و انقلاب اسلامی در شهرستان.

ابراهیمی بیان داشت: امام جمعه و نهاد نماز جمعه در هر جای از کشور یک نهاد مقدس و پیوسته به نهاد ولایت فقیه است و خدمت به این نهاد خدمت به مکتب اسلام است.

وی با اشاره به ادامه تفسیر سوره مبارکه مریم (س)، بیان داشت: این سوره بیانگر این است که مرد و زن هر دو با عبادت و بندگی می توانند به مقامات قرب اللهی برسد.

وی بیان داشت: کرامت زنان در جامعه با پوشش و حجاب اسلامی (چادر) حفظ می شود، تا حدی که حضرت مریم (س) از طریق بندگی و عفت در مقام تکلم ملائکه خداوند قرار گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت در تجلیل از امامزادگان اظهار داشت: عامل مسلمان شدن و تشیع و اعتقاد به امامت علوی در میان ایرانی ها، از برکت مجاهدت ها و تلاش های بی دریغ امامزادگان است.

وی با احترام و تجلیل از امامزادگان داخل شهرستان، گفت: تمام مسئولان و مردم باید برای غربت زدایی از امامزاده حمزه (ع) که مقام بالایی دارد تلاش مضاعف کنند، چرا که زیارت امامزادگان و نوادگان اهلبیت (ع) مانند تجدید میثاق با اسلام و ولایت علوی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند با اشاره به فرمایشات رهبری با مسئولان و عوامل حج، اظهار داشت: رفتار، گفتار و متانت حجاج ایرانی بیانگر فرهنگ ملت ایران به جهان اسلام است.

وی ادامه داد: این حرکت عظیم و شرکت مسلمان در حج، خود نشان دهنده ی عدم سلطه ی کفار بر مسلمانان است.

وی گفت: قرآن مسلمانان جهان را به وحدت در مقابل دشمن دعوت می کند و در حقیقت برائت از مشرکان و دفاع از مظلومین عالم در حج عین عبادت خالصه خداوند است.

حجت الاسلام ابراهیمی با نگاهی به نقص برجام تأکید کرد: امروز استکبار جهانی از برجام تبلیغات سوء بر علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته است در صورتی که اروپایی ها مثل آمریکا به یک بند از تعهدات برجام پایبند نبوده و نخواهند بود و این اقدام جمهوری اسلامی در پایین آمدن از تعهدات و افزایش درصد اُرانیوم هسته ای قابل تحسین است و تاریخ نشان داده تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.

انتهای پیام/