امام جمعه زرند:

مشکلات کشور با یک دولت جوان حل می شود

امام جمعه زرند در خطبه ها آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۴ خرداد زرند با نگاهی به مشکلات اقتصادی کشور، بیان داشت: مشکلات کشور با دولت جوان، متعهد، متخصص و حزب اللهی حل می شود.

امام جمعه زرند در خطبه ها آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۴ خرداد زرند با نگاهی به مشکلات اقتصادی کشور، بیان داشت: مشکلات کشور با دولت جوان، متعهد، متخصص و حزب اللهی حل می شود.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی”، بیان داشت: تحول در مدیران و استفاده کردن از جوانان متعهد، مومن، باعلم و متخصص و حزب اللهی و جهادی و نگاه به تولید داخل و ارزش دادن به پول ملی و استقامت و مقابله با استکبار تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

وی ترامپ را دروغگوترین رئیس جمهور آمریکا دانست و اظهارداشت: رئیس جمهور آمریکا یک دیوانه و افسار گسیخته و قماربازی به تمام معنا است و دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و ترامپ شایسته هیچ مبادله پیامی نمی باشد.

وی افزود: یازده هزار جمله دروغ از ترامپ در زمان نامزدی ریاست جمهوریش صادر شده که به هیچ کدام از وعده هایش پایبند نبوده است.

وی اظهارداشت: نظام آمریکا رو به افول است و مانند مواا موریانه زده از داخل در حال فروپاشی است، لذا تجربه ی تلخ مذاکرات و تعهد یکطرفه و نقض تعهدات مکرر از طرف دولتمردان آمریکا در حافظه ی تاریخی مردم ایران ماندگار شده است.

ابراهیمی افزود: تنها مقاومت در مقابل استکبار و اجرای همه جانبه اقتصاد مقاومتی و نگاه به قدرت داخلی می تواند اقتدار کشور را حفظ کند.

امام جمعه زرند با تقدیر تشکر از خدمات خالصانه جانباز و آزاده سرفراز جناب آقای حبیب الله خنجری در سمت فرمانداری شهرستان و تبریک به برادر دو شهید آقای صادق زاده اظهار داشت: پست های دنیایی ماندگار نیستند و تنها خدمات خالصانه و کارگشایی از کار مردم ولایتمدار و کمک به رونق کشور و عزت اسلامی است که در اذهان مردم و پرونده انسان نزد خداوند جاودانه باقی می ماند.

ابراهیمی گفت: همه ی مدیران با انسجام، وحدت و همدلی بدون سیاسی کاری باید در پیشرفت همه جانبه شهرستان تلاش کنند.

وی اظهارداشت: از تعهد ۵۰۰ میلیونی دولت برای ساخت مصلی پیامبر اعظم (ص) زرند تنها ۳۳ میلیون تخصیص داده شده است و متأسفانه با گذشت چندین ماه از سفر جناب آقای نوبخت به شهرستان، همچنان درگیر قوانین دست و پا گیر اداری و پیگیر وصول آن هستیم.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده