فرماندار زرند خبر داد:

تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی زرند در ماه رمضان

فرماندار زرند گفت: طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان توسط دستگاه های نظارتی مربوطه تا پایان این ماه اجرا می شود

فرماندار زرند گفت: طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان توسط دستگاه های نظارتی مربوطه تا پایان این ماه اجرا می شود

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند از طرح تشدید نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به اوضاع اقتصادی و تحریم ها متاسفانه برخی افراد قصد سوء استفاده دارند که با آنها برخورد خواهد شد.

وی ضمن تشکر تشکل های صنفی برای تأمین کالاهای اساسی، افزود: در تأمین کالاهای اساسی در شهرستان زرند به حمداله هیچ مشکلی وجود ندارد.

با هماهنگی فرمانداری و حضور دستگاه های نظارتی (اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صنعت ومعدن ، بهداشت و درمان) از بازار شهرستان در استانه ماه مبارک رمضان بازدید بعمل آمد.

محمد علوی مسئول دفتر بازرسی فرمانداری زرند در حاشیه اولین بازدید طرح فوق گفت: از مراکز شیرینی فروشی (زلوبیا وبامیه) و مراکز عرضه گوشت، مرغ وماهی بازدید شد و با توجه به تامین شکر مورد نیاز قنادان جهت پخت زلوبیا، هر کیلو زلوبیا با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان و بامیه ۱۶۰۰۰ تومان در قنادی های سطح شهر عرضه می شود.

وی بیان داشت: در روزهای آینده بازرسی از ادارات، شرکت ها، مؤسسات، مراکز بهداشتی ودرمانی، بیمارستان ها و اصناف تشدید خواهد یافت.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده