با حضور فرماندار زرند/

اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد

اولین کافه رستوران سنتی سکه استان کرمان در روستای ده چنار شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

اولین کافه رستوران سنتی سکه استان کرمان در روستای ده چنار شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای زرند، اولین کافه رستوران سنتی سکه استان کرمان در روستای ده چنار شهرستان زرند با حضور فرماندار و برخی از مسئولین اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.

همتی مدیر این مجموعه با ارائه گزارشی از روند پروژه گفت: ایده ساخت این مجموعه اولین با سال گذشته در ذهنم کلید خورد و پس از مراجعه به میراث فرهنگی و حمایت های این دستگاه و مساعدت دهیاری روستا اکنون فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال و با اشتغال زایی ۲ نفر به بهره برداری رسید.

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند نیز در این آیین گفت: سرمایه گزاری تنها منوط به داشتن توان مالی نیست و گاهی ایده هایی در ذهن متقاضیان خلق میشود که هنر مدیران دستگاه هاست که به این ایده ها کمک کنند تا به مرحله عمل در آید.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح یک پروژه از این دست هستیم که علاوه بر انجام امور مربوطه باعث خواهد شد تا به جذب گردشگران نیز کمک نماید.

فرماندار زرند با تاکید بر تسریع در تکمیل فازهای دو و سه این پروژه گفت: فاز دوم مربوط به تکمیل و تجهیز رستوران سنتی و فاز سه نیز مربوط به ساخت کافه گلخانه است که قطعا باعث رونق روستا نیز خواهد شد.

“محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی زرند نیز گفت: این مجموعه با سکه هایی مربوط به دوران مختلف تاریخی ایران تزئین شده که اولین پروژه در سطح استان است.

وی افزود: جاذبه ها لزوما نباید تاریخی و طبیعی باشد و گاهی خلاقیت جوانان و علاقمندان به گردشگری باعث ایجاد جاذبه های مصنوعی خواهد شد که می تواند در صنعت گردشگری به عنوان یک خاستگاه از سوی مخاطبین خاص مطرح شود.

اسلامی خاطرنشان ساخت که اداره متبوعش از هر ایده و طرحی که منجر به رونق گردشگری شود، استقبال خواهد کرد.

اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد0 اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد1 اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد2 اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد3 اولین کافه رستوران سنتی سکه در شهرستان زرند افتتاح شد4

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده