به مناسبت فرا رسیدن روز معلم فرماندار زرند:

معلم باید هویت ساز فرهنگی باشد

حبیب الله خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان این شهرستان تبریک گفت.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است:

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند

از بهترین امتیازات جامعه بشری هنر معلمی است. معلم باید هویت ساز فرهنگی باشد معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسانها ثبت می کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین انداز می گرداند.

در حقیقت تمام ترقیات و کمالات انسانها مدیون معلم است. اساسا تعلیم و تعلم از نعمتهای خداوند متعال است که اول برای انبیاء و اولیا و سپس به دیگران ارزانی داشته است.

به این جهت، معلم بودن از ویژگیهای انبیاست.

دوازده اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مطهری و آغازین هفته بزرگداشت مقام است.

شهید مطهری(ره) دلی داشت دلباخته به قرآن، مغزی داشت سر سپرده به عرفان، جانی داشت وابسته به برهان.

متفکر بود، اهل دل بود، و توانست عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کجروی‌ها و انحرافات صرف نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و همه شهدای والا مقام معلم از زحمات و همکاری های همه معلمان فرهیخته و پر تلاش شهرستان زرند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرند *** انتشار دهنده : میثم رضازاده