پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی بیمارستان در حال احداث سینا زرند

معاون فرماندار شهرستان زرند در بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا زرند از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی این بیمارستان خبرداد.

معاون فرماندار شهرستان زرند در بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا زرند از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی این بیمارستان خبرداد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرند، “علی صادق زاده” در این بازدید اظهارکرد: عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت محوطه بیمارستان بطور کامل انجام شده است و در حال حاضر این پروژه آخرین مراحل ریزه کاری ساخت خود را بسر میبرد و تمامی تجهیزات پزشکی و درمانی مورد نیاز آن از قبل خریداری شده و بزودی عملیات نصب این تجهیزات از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز خواهد شد.

وی به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی بیمارستان در حال احداث سینا زرند اشاره کرد، گفت: در آینده ای بسیار نزدیک این بیمارستان افتتاح می شود.

در پایان این بازدید معاون فرماندار شهرستان زرند با دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با روند احداث این بیمارستان تماس برقرار کرد که نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این تماس تلفنی خاطرنشان کرد: آخرین مطالبات پرداخت نشده پیمانکار ساخت این بیمارستان پیگیری شده است و قول مساعد از سوی کارفرما (وزارت راه شهرسازی) جهت پرداخت مطالبات به زودی داده شده است.

انتهای پیام/