برگزاری ۹۴ یادواره شهدا طی سال جاری در زرند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند از برگزاری ۹۴ یادواره شهدا در سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند از برگزاری ۹۴ یادواره شهدا در سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “حسن عرب” با بیان اینکه طی سال جاری ۲ هزار و ۱۰۰ دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران در منازل آنها انجام شده است، اظهارکرد: طی سال جاری به ۲۴۵ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر و ۱۰۰ دانش آموز طرح شاهد توسط بنیاد شهید زرند خدمات رسانی انجام شده است.

وی افزود: ۱۵۰ مورد جمع آوری خاطرات شهدا، ۶۵ مورد نصب تصاویر شهدا در ورودی شهرها و روستاها، ۵۵ مورد اعزام ایثارگران به مشهد و قم، ۲۵۰ مورد مشاوره به ایثارگران، ۲۵۰ مورد شرکت کنندگان و تاییدشدگان در کمیسیون پزشکی از جمله فعالیت این نهاد در شهرستان زرند بوده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری ۴۰۰ مورد شرکت کنندگان در مشاوره کمیسیون پزشکی، شرکت ۶۰۰ نفر در مسابقات علوم قرآنی و معارف اسلامی و ۲۵۰ مورد برنامه زیارت عاشورا، دعای کمیل، شب قدر، غبار روبی و گلباران شهدا از دیگر فعالیت های بنیادشهید شهرستان زرند طی سال جاری بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان زرند با اعلام اینکه در شهرستان زرند ۵۸۰ جان خود را در راه اسلام فدا کرده اند، اظهارداشت: بنیاد شهید و امورایثارگران ۱۸۰ فعالیت در خدمت رسانی به خانواده شهدا انجام می دهد.

وی افزود: بر همین اساس می توان گفت کارمندان بنیاد شهید وظایف سختی را بر عهده دارند و حتی در بعضی اوقات باید در مقابل پدر و مادر شهدا عرق شرم بریزیم.

انتهای پیام/