طرح محله پاکیزه در یزدانشهر زرند اجرا می شود

شهردار یزدانشهر با اعلام اینکه تمامی میادین، بلوارها و پارکهای شهر یزدانشهر گلکاری و درختکاری می شوند، از اجرای طرح محله پاکیزه در سطح این شهر خبر داد.

شهردار یزدانشهر با اعلام اینکه تمامی میادین، بلوارها و پارکهای شهر یزدانشهر گلکاری و درختکاری می شوند، از اجرای طرح محله پاکیزه در سطح این شهر خبر داد.

“احمد ایزدی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه آماده سازی شهر یزدانشهر برای استقبال همشهریان و مهمانان نوروزی در حال انجام می باشد، اظهارکرد: در روزهای پایانی سال قصد نظافت شهر در دستور کار شهرداری یزدانشهر قرار دارد.

وی افزود: برای اولین سال طرح محله پاکیزه در سطح محلات شهر یزدانشهر به مدت ۹ روز با مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد که امیدواریم با اجرای موفق، این طرح در تمامی کشور اجرا شود.

شهردار یزدانشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۴ بوستان پذیرای میهمانان نوروزی است، تصریح کرد: ۴ سفره هفت سین در ورودی و بوستان های سطح شهر، امامزاده بهاءالدین و چهاربرج تاریخی پیاده سازی می شوند.

وی با تأکید بر اینکه در روزهای پایانی سال قصد داریم عملیات آسفالت بلوار ولی عصر، میدان مادر، بلوار شهرداری و بلوار کوثر را تکمیل کنیم، گفت: در روزهای پایانی سال میدان مادر تکمیل و زیباسازی خواهد شد و همچنین جداول سطح شهر رنگ آمیزی خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار امسال مراسم لحظه سال تحویل در فضای امامزاده بهاءالدین یزدانشهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: روشنایی و نورپردازی سطح معابر شهر یزدانشهر در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

شهردار یزدانشهر زرند با اشاره به اینکه مراسم استقبال و پذیرایی از مسافرین نوروزی در محل کوهستان پارک برگزار می شود، بیان داشت: ویژه برنامه عیدانه بعد از آغاز سال تحویل برای دومین سال پیاپی به مدت ۵ روز در محل چهاربرج تاریخی شاهرخ خان با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار می شود و هر روز یک دوچرخه به عنوان جایزه اهدا می شد.

وی گفت: طی ایام نوروز برپایی نمایشگاه توانمندی ها و محصولات خانگی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/