یادواره شهدا دانش آموزی زرند برگزار شد

صبح امروز با حضور مسئولین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا (س) دوره دوم یادواره شهدا دانش آموزی در محل تکیه چهلچراغ زرند برگزار شد.

صبح امروز با حضور مسئولین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا (س) دوره دوم یادواره شهدا دانش آموزی در محل تکیه چهلچراغ زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، “عباس ملانسب” معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این شهرستان، اظهارکرد: حرکت در مسیر آرمان های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش آموزان قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت ایثار و مجاهدت و خون پاک شهیدان به موفقیت های بزرگی در زمینه های مختلف علمی و فناوری دست یافته است.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به اینکه در دوران کنونی پاسداری از این دستاوردها تنها با الگوگیری دانش آموزان از ارزش ها و آرمان های شهدا امکان پذیر است، گفت: دشمنان نظام می خواهند محیط های علمی و آموزشی کشور را از یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی خالی کنند اما دانش آموزان کشورمان با هوشیاری این اجازه را به آنان نمی دهند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی امیدهای انقلاب اسلامی برای تداوم مقاومت در برابر دشمنان هستند، ادامه داد: دانش آموزان در تمام مراحل تحصیل خود به توصیه ها و منویات روشنگرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری عمل کنند.

ملانسب تأکید کرد: مسلح شدن دانش آموزان به سلاح ایمان و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور موجب سعادت جامعه و تضمین کننده آینده ای روشن برای میهن اسلامی است.

 

yadvareh shohada alzahra 971213 1

yadvareh shohada alzahra 971213 2

yadvareh shohada alzahra 971213 3

yadvareh shohada alzahra 971213 4

yadvareh shohada alzahra 971213 5

yadvareh shohada alzahra 971213 6

 

انتهای پیام/